واکنش خشمگین اسطوره منچستریونایتد به جدایی دخیا از این تیم

داوید دخیا رسما اعلام کرد که منچستر یونایتد را ترک کرده است، در حالی که ریو فردیناند اسطوره شیاطین سرخ رفتار منچستر یونایتد با این بازیکن را ناعادلانه خوانده بود. این بازیکن اسپانیایی به پایان قرارداد خود با منچستر یونایتد رسید اما این امید وجود داشت که قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد. اما شیاطین سرخ که با دخیا به توافق رسیده بودند با پس گرفتن پیشنهاد خود و برگشتن با پیشنهادی که حقوق کمتری را شامل می‌شد این اتفاق را غیر ممکن ساختند.

دخیا طی پیامی احساسی با طرفداران یونایتد خداحافظی کرد و به 12 سال حضور خودش در این تیم پایان داد.

ریو فردیناند در پادکستی حس خود در این باره را اینگونه شرح داد:” اوضاع خنده داری است. الان بحث این است که آیا دخیا هنوز هم به اندازه کافی برای منچستر یونایتد خوب است یا نه اما او برای این باشگاه فوتبال خدمت‌های باورنکردنی ای انجام داده است. او 12 سال است که اینجاست و چندین بار به عنوان بازیکن سال انتخاب شده است. در کل او خدمات زیادی برای باشگاه انجام داده است و بازیکنی بسیار حرفه ای است. افراد زیادی از او می‌خواهند که باشگاه را ترک کند و هم قابل درک و هم عادلانه است. من فقط کمی از نحوه ای که باشگاه شرایط را مدیریت کرد آزرده خاطر شده ام. این به ارتباطات بر می‌گردد. بازیکنان بیشتر و بیشتری را می‌بینم که به طرز خوبی باشگاه را ترک نمی‌کنند و فکر می‌کنم که این عادلانه نیست. دیوید باید بنشیند و با خود فکر کند که هیچوقت فکر نمی‌کردم این گونه و به این شکل باشگاه را ترک کنم.”

واکنش برونو به خداحافظی دخیا از منجستریونایتد

برونو فرناندز نیز در واکنش به خداحافظی دخیا از او به عنوان یکی از اسطوره‌های یونایتد یاد کرد و گفت لیاقت او این نیست که در سکوت خداحافظی کند بلکه باید در ورزشگاه پر از تماشاچی اولدترافورد و با تشویق تماشاچیان با شیاطین سرخ وداع می‌گفت.


کاپیتان پرتغالی یونایتد در اینستاگرام خود خطاب به دخیا نوشت:” تو به خاطر همه آن خاطرات زیبایی که ساختی لیاقت این را داشتی که در ورزشگاه پر از تماشاچی و در میانه تشویق هواداران خداحافظی کنی. تو در این باشگاه تاریخسازی کردی و اسمت هرگز فراموش نخواهد شد. هیچکس نمی‌تواند این را از تو بگیرد. برای خودت و خانواده‌ات در آینده بهترین آرزوها را دارم”.