نیمار: مسیر بازگشت از مصدومیت جانکاه است

نیمار ستاره برزیلی که هفت ماه از میادین دور بوده، فاش کرد که پیشرفت دردناکی را در روند بهبودی خود پس از مصدومیت و عمل جراحی روی رباط صلیبی و مینیسک زانوی چپ خود تجربه کرده و هر گونه شایعه مبنی بر خداحافظی از فوتبال یا انتقال به سانتوس برزیل برای گذراندن سال پایانی خود کذب است.

این بازیکن 32 ساله روز دوشنبه در حاشیه یک مراسم خیریه در سائوپائولو گفت: دردناک است و رنج زیادی وجود داشت اما من در حال بهبودی هستم. هفت ماه از مصدومیت من می‌گذرد و هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است، اما داریم به مرحله ریکاوری و بازگشت به میادین می‌رسیم.

نیمار در آگوست 2023 از پاری سن ژرمن فرانسه در یک قرارداد هنگفت به الهلال پیوست، اما در 17 اکتبر در جریان یک بازی بین‌المللی برای تیم ملی کشورش مصدوم شد که باعث شد بیشتر فصل را نتواند برای الهلال بازی کند.

او که به واسطه مصدومیتش نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در کوپا آمریکا همراهی کند، در مورد شرایط برزیل هم صحبت کرد و تاکید کرد: امیدوارم برزیل قهرمان شود چون ما تیمی را داریم که می‌تواند با بازیکنان سطح بالا به این موفقیت دست یابد.

وی با اشاره به عملکرد وینیسیوس برای رئال مادرید گفت: معلوم است که توپ طلا مال او خواهد بود‌ من قبل و بعد از فینال برایش پیام فرستادم و با او ارتباط داشتم. او مطمئناً برنده توپ طلا خواهد شد. او با استعداد است و با افتخار پرچم کشور ما را در سراسر جهان بالا می‌برد.