نتایج پنج تقابل اخیر بارسلونا و اتلتیکو مادرید

عصر امروز از ساعت 17:45 به وقت ایران در هفته سی ام از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند و باید دید که چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد.

بارسلونا در این فصل در حال حاضر صدر نشین جدول لالیگا است و در مسیر قهرمانی قرار دارد و اگر بتواند در این بازی به پیروزی برسد، فاصله اش با رئال مادرید که تیم دوم است به 11 امتیاز می رسد.

جدال بارسلونا و اتلتیکو مادرید همواره یک بازی دیدنی و جذاب بوده است. اما در 5 بازی اخیر این دو تیم چه نتایجی رقم خورده است؟

اگر نگاهی به نتایج 5 بازی اخیر این دو تیم بیندازیم، می بینیم که دو بار اتلتیکو مادرید به پیروزی رسیده است، دو بار بارسلونا به پیروزی رسیده است و یک بار هم بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. البته در دو بازی اخیر بارسلونا و اتلتیکو مادرید این بارسلونا بوده است که موفق شده اتلتیکو مادرید را شکست دهد. اتلتیکو مادرید به طور کلی تیمی است که گل زدن به آن کار آسانی نیست و این قضیه را از 5 بازی اخیر بارسا و اتلتیکو هم می توان فهمید چرا که روخی بلانکو ها در مجموع این بازی ها فقط 5 گل خورده اند که 4 تای آن در یک بازی بوده است.