منچستریونایتد ۳-۱ لنز/ گل دیدنی سوتوکا به منچستریونایتد

منچستریونایتد با یک پیروزی 3-1 مقابل تیم لیگ 1 ای آر سی لنز در استادیوم اولد ترافورد، ادامه‌ی آماده‌سازی‌های خود برای فصل جدید را داشت. حتی با گل خوردن دروازه‌بان جدید، آندره اونانا، از نیمه‌ی زمین ورودی، یونایتد موفق به پیروزی شد. 

یونایتد تلاش کرد تا با سرعت شروعی کلیدی داشته باشد، اما اشتباه آندره اونانا دروازه بان جدید شیاطین سرخ باعث شد تا فلوریان سوتوکا بازیکن لنس در دقیقه ۲۳ موفق به زدن گل زیبایی از وسط زمین شود!

سوتوکا از تردید‌های پاسی منچستر یونایتد نصف زمین استفاده کرد و با آغاز بازی در خارج از ناحیه جریمه‌ای خود، مهاجم لنز به سمت دروازه شتابید و توپ روی سر دروازه‌بان برگشت و وارد گل شد. 

علیرغم عقب افتادن، یونایتد همچنان فرصت‌ها را ایجاد کرد، اما در نیمه‌ی اول با نارضایتی به استراحت رفتند، زیرا گارناچو توپ را بیرون فرستاد و شوت انتونی به صورت انعکاسی از روی تیر معابر کرد. 

در ادامه‌ی بازی، تیم اریک تن هاگ با انرژی برگشت. پاس انتونی مارکوس رشفرد را آزاد کرد، که با کمک یک انعکاس، گلی را علیه برایس سامبا به ثمر رساند و نتیجه بازی را مساوی کرد.

پنج دقیقه بعد، منچستر یونایتد بازی را به دست گرفت. گارناچو نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و از سمت چپ حمله را آغاز کرد و پاس به آنتونی داد و برزیلی‌ها گوشه‌ی دور را پیدا کرد. 

پیروزی سریع یونایتد با سه گل در 11 دقیقه قطعی شد؛ گل سر مارکوس رشفرد به سمت گل به کازمیرو برخورد کرد و سپس گوشه‌ی پایینی را پیدا کرد و تیم میزبان با اجرای دیگری فوق‌العاده در همان دوره‌ی پیش‌فصل، پیش از بازگشت به اقدامات لیگ برتر در آخر هفته برگزار شد.

منچستریونایتد 3-1 لانس | خلاصه بازی | برد شیاطین سرخ در آخرین دیدار دوستانه