ملوان ۳- سپاهان ۲؛ شکست با گل به خودی میلاد ذکی‌پور

سپاهان اولین شکست خانگی را مقابل ملوانی پذیرفت که در فصل گذشته قهرمانی را از سپاهان گرفته بود.

تساوی جنجالی ۲-۲ پرسپولیس برابر نفت آبادان با گل به خودی در دقایق آخر

مورایس که در فصل گذشته مقابل ملوان موفق به پیروزی نشده بود، امسال هم در اولین مواجهه مقابل حریف شکست خورد و کاملا بی‌روحیه و دست به عصا بازی می‌کرد. سپاهان که بارها مقابل حملات سریع حریف غافلگیر شده بود، سه بار دستانش را به نشانه تسلیم بالا برد و تنها دو بار موفق شد گل‌های خورده را جبران کند. جالب اینکه شاگردان مورایس هرگز در این مسابقه از حریف پیش نیفتادند.

شاید نمایش روز گذشته تاثیری از حکم انضباطی AFC برای سپاهان و شاید هم تاثیر مصدومان پرتعداد طلایی پوش بر تیمی است که ابتدای فصل را با توپ پر آغاز کرده بود. سپاهان با این شکست ۱۲ امتیازی شد و در رتبه هفتم قرار گرفت و ملوان با ۱۵ امتیاز جایگاه سوم جدول را به خودش اختصاص داد. حالا همه منتظر مورایس هستند تا در مورد نمایش ضعیف تیمش توضیح بدهد.

شرح گل:

سپاهان صفر – ملوان یک (رضا جعفری، 15 پنالتی): در پی تصمیم بحث‌برانگیز داور در اعلام پنالتی به سود ملوان، رضا جعفری این ضربه را با بغل پا و در جهت حرکت نیازمند به گل اول بازی تبدیل کرد.

سپاهان یک – ملوان یک (رامین رضاییان، 29): بعد از حملات دامنه‌دار سپاهان روی دروازه ملوان، رضاییان در موقعیت آفساید اما روی پاس مدافع ملوان با دروازه‌بان در حالت تک به تک قرار گرفت که ضربه سر او وارد دروازه میهمان شد. داور ابتدا این گل را آفساید گرفت اما بعد از نزدیک به پنج دقیقه وقفه در بازی، در نهایت تصمیم خود را تغییر داد و رای به سالم بودن گل سپاهان داد.

سپاهان یک – ملوان دو (رضا جعفری، 45): فرار طولی رضا جعفری با اروی اشتباه نیلسون جونیور در دفع توپ موقعیتی عالی را نصیب او کرد تا او قبل از سوت پایان نیمه اول، با پای راست پیام نیازمند را برای بار دوم مغلوب کند تا به این ترتیب دبل کرده باشد.

سپاهان دو – ملوان دو (رضا اسدی، 6+45): پاس تماشایی محمد قربانی و فرار رضا اسدی او را در موقعیت تک به تک با افشار صداقت قرار داد و ضربه استادانه او باعث شد سپاهان بازنده به رختکن نرود و یکی از بازی‌های پرگل این هفته لیگ برتر شکل بگیرد.

سپاهان دو – ملوان سه (سهیل فداکار، 3+90): سهیل فداکار با مجموعه اشتباهات مدافعان سپاهان گل سوم ملوان را به ثمر رساند. توپ سرگردان روی قوس محوطه به فداکار رسید، او وارد محوطه شد و با پای راست دروازه نیازمند را هدف گرفت توپ او بعد از برخورد با زکی‌پور به گوشه دروازه رفت.