لوکاکو علاقه‌ای برای بازگشت به چلسی را ندارد!

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی که به صورت قرضی در اینتر بازی می کند، در گفت‌وگویش با مائوریسیو پوچتینو اعلام کرده که علاقه‌ای برای بازگشت به لندن ندارد.

لوکاکو بعد از درخشش با لباس اینتر زیر نظر آنتونیو کونته در فصل 2020-21، با مبلغ 110 میلیون یورو به چلسی پیوست، اما دوران این ستاره بلژیکی در استمفوردبریج خیلی خوشایند نبود و لوکاکو پس از یک فصل بازی در انگلستان، دوباره به اینتر بازگشت، اما نتوانسته آن لوکاکوی 2 فصل قبل باشد. البته این مهاجم 30 ساله توانست در چند هفته اخیر، کاملاً تاثیرگذار بازی کند و حالا با اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

به نقل از سایت گل، هفته گذشته مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب شد و بسیاری فکر کردند که با وجود این سرمربی آرژانتینی در استمفوردبریج، لوکاکو خواهان بازگشت به لندن باشد، اما این ستاره بلژیکی به صورت واضح این موضوع را رد و اذعان کرد که می خواهد در اینتر بماند. نکته جالب این است که لوکاکو در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب سیمونه اینزاگی نداشت و اغلب به عنوان بازیکن نیمکت نشین بازی را دنبال می کرد و گزینه سوم نراتزوری در خط حمله، پس از ادین ژکو و لوتارو مارتینز بود.