قرارداد هازارد با رئال مادرید فسخ شد!

ادن هازارد، گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید با فسخ قراردادش از این تیم جدا می شود و در پایان بازی رئال مادرید و بیلبائو، به یک بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

هازارد در سال 2019 به عنوان بمب تابستانی از چلسی به رئال مادرید پیوست. رئال مادرید برای خرید او 100 میلیون یورو نقد به علاوه 30 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداخت و هازارد با پوشیدن شماره هفت، قرار بود که به جانشین رونالدو در ترکیب رئال مادرید تبدیل شود اما این بازیکن در دوران حضورش در ورزشگاه برنابئو عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با فسخ قراردادش به بازیکن آزاد تبدیل شد.

هازارد بدین ترتیب امشب(یک شنبه) در بازی رئال مادرید و بیلبائو با هواداران رئال مادرید وداع خواهد کرد تا پس از آسنسیو و ماریانو سومین بازیکنی باشد که خبر وداعش اعلام می شود و بدین ترتیب شماره هفت رئال مادرید آزاد می شود، شماره ای که برخی تصور می کنند که به تن وینیسیوس جونیور ستاره سالهای اخیر رئال مادرید برود.

جدایی هازارد بهترین خبر برای رئال مادرید است چرا که وی با احتساب مالیات حدود 28 میلیون یورو در سال برای رئال مادرید هزینه داشت که باشگاه از پرداخت دستمزد نجومی او معاف خواهد شد.