فیلم «جنگ داخلی» صدرنشین جدول باکس آفیس شد!

فیلم «جنگ داخلی» که جدیدترین فیلم از کمپانی A24 به شمار می‌رود و در آن، واگنر مورا و کریستن دانست نقش‌آفرینی می‌کنند، در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا توانست به فروش ۲۵٫۷ میلیون دلاری دست پیدا کند و در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این اثر سینمایی در گیشه‌های خارج از آمریکا هنوز اکران نشده و فروشی نداشته است.

جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته را نیز فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به خودش اختصاص داده است، فیلمی تازه از این دنیای هیولایی که این هفته به فروش ۱۵٫۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و فروش کلی داخلی‌اش را به رقم ۱۵۷٫۹ میلیون دلار و پس از سه هفته اکران رساند.

فیلم «گودزیلا در برابر کونگ: امپراتوری جدید» در اکران این سه هفته خودش در گیشه‌های بین‌المللی موفق شد تا به فروش کلی ۲۷۸٫۶ میلیون دلار دست پیدا کند. با احتساب این فروش و همچنین فروش داخلی آن می‌توان گفت که این فیلم پس از سه هفته اکرانش به فروش جهانی ۴۳۶٫۵ میلیون دلاری رسیده است.

فیلم Ghostbusters: Frozen Empire که چهارمین هفته اکرانش روی پرده سینماها را سپری می‌کند، این هفته به فروش ۵٫۸ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و فروش کلی داخلی‌اش را پس از این چهار هفته اکران به رقم ۹۶٫۹ میلیون دلار رسانده است.

این اثر سینمایی تاکنون در گیشه‌های بین‌المللی توانسته به فروش ۶۳ میلیون دلاری دست پیدا کند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی این اثر سینمایی تا به امروز، می‌توان گفت که این فیلم تازه از فرنچایز «شکارچیان ارواح» تاکنون به فروش جهانی ۱۵۹٫۹ میلیون دلار دست پیدا کرده است.

انیمیشن Kung Fu Panda 4 در ششمین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۵٫۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد و توانست در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته قرار بگیرد. این فیلم تا به امروز در داخل آمریکا بیش از ۱۷۳٫۶ میلیون دلار فروخته است.

این انیمیشن سینمایی در گیشه‌های بین‌المللی در طی این شش هفته نیز بیش از ۲۷۸٫۹ میلیون دلار فروخته است و توانسته در این مدت زمان فروش جهانی خودش را به رقم ۴۵۲٫۶ میلیون دلار برساند. این فروش نشانه موفقیت این انیمیشن در گیشه‌های جهانی است.

فیلم The Long Game یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته بود که به فروش ۱٫۴ میلیون دلار در داخل گیشه‌های آمریکا بسنده کرد و در جایگاه هشتم جدول باکس آفیس قرار گرفت. انیمیشن Shrek 2 که به تازگی توسط کمپانی یونیورسال روی پرده سینماها اکران شده نیز این هفته به فروش ۱٫۳ میلیون دلاری دست پیدا کرد و در جایگاه هفتم جدول ایستاد.