غول بزرگ در حال بیدار شدنِ؛ نوکیا پلی ۲ مکس ۲۰۲۳

نوکیا پلی ۲ مکس شمشیری که نوکیا برای آیفون و سایز رقبا از رو بسته است. نوکیا غول بزرگ سال های گذشته دنیای موبایل در حال بیدار شدن است و هر لحظه به رقبای خود نزدیک و نزدیک می شود.

خود را برای شگفت‌زده شدن آماده کنید زیرا در میان شایعات نوکیا مجیک مکس، نوکیا در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین گوشی هوشمند قدرتمند خود است که قول می‌دهد آیفون و سامسونگ را ضربه کند شیائومی که دیگر جای خودش.

گوشی نوکیا پلی ۲ مکس ۲۰۲۳ دارای ویژگی های استثنایی است که شما را شگفت زده می کند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند ۵G خارق العاده هستید، رویاهای شما در شرف تحقق هستند. بیایید به ویژگی‌های باورنکردنی این تلفن هوشمند اندرویدی بپردازیم و دریابیم که چرا یک تغییر دهنده بازی بزرگ در بازار موبایل جهان در راه  است.

این گوشی زیبا دارای صفحه نمایش کامل لمسی ۶.۷ اینچی Super AMOLED باشد. با محافظ Corning Gorilla Glass 7، صفحه نمایش شما به طرز خیره کننده ای شفاف و بدون خط و خش می ماند. این دستگاه در زیر قاب خود مجهز به پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است که عملکرد یکپارچه را تضمین می کند. با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱، تجربه کاربر پسندی را ارائه می دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

رم و گزینه های ذخیره سازی بی بدیل

وقتی صحبت از رم و حافظه داخلی به میان می آید، Nokia Play 2 Max 2023 ناامید کننده نیست. شما می توانید  از بین ۱۰ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت یا ۱۶ گیگابایت رم را انتخاب کنید. در مورد حافظه داخلی، می توانید ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت را انتخاب کنید. با محدودیت های ذخیره سازی خداحافظی کنید و از امکانات بی حد و حصر لذت ببرید.

عمر باتری بی نظیر و سیستم دوربین جذاب

این مدل نوکیا با باتری غیرقابل جابجایی ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی چشمگیر، انرژی طولانی مدت را برای تمام فعالیت های شما تضمین می کند. این گوشی نه تنها از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، بلکه از یک پورت USB Type-C مناسب نیز بهره می برد.

وقتی صحبت از عکاسی می شود، این گوشی  نوکیا هوشمند واقعا می درخشد. طراحی و استقرار  دوربین چهارگانه پشتی دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که با سه دوربین اضافی ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۳۲ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی همراه است. در قسمت جلو،  شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در کنارش خواهیم بود که عکاسی با آن دل شما را خواهد ربود.

قیمت و زمان  پیش بینی شده برای عرضه به بازار 

انتظار می رود Nokia Play 2 Max 2023 تا پایان سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود و دنیایی از امکانات را به علاقه مندان گوشی های هوشمند ارائه دهد. در حالی که قیمت دقیق هنوز تایید نشده است، کارشناسان بازار موبایل  تخمین می زنند که قیمت آن در بازار هند حدود ۳۶۴۰۰ روپیه باشد. منتظر رونمایی رسمی باشید تا با قیمت استثنایی  و امکانات فوق العاده Nokia Play 2 Max 2023  آشنا شوید.