عصبانیت سرمربی منچسترسیتی از تصمیم VAR؛ «این مسخره است»!

منچسترسیتی چهارشنبه در خانه برایتون با نتیجه 1-1 متوقف شد، نتیجه ای که حضور برایتون در فصل بعد لیگ اروپا را قطعی کرد.

قهرمان این فصل لیگ برتر 10 دقیقه مانده به پایان وقت معمول بازی توسط ارلینگ هالند به گل رسید که می‌توانست گل پیروزی بخش سیتیزن ها به شمار بیاید، اما اتاق VARبه داور بازی، سیمون هوپر پیشنهاد داد تا خود در مانیتور کنار زمین صحنه را دوباره بررسی کند و گل هالند به دلیل کشیدن پیراهن بازیکن تیم برایتون مردود اعلام شد.

گواردیولا پس از این اتفاق خشمگین شد و به دلیل اعتراض به داور چهارم از هوپر کارت زرد گرفت. او تا پایان بازی به اعتراضاتش ادامه داد و بعد از بازی به خبرنگاران گفت: “صحنه را ببینید. صحنه را ببینید اگر آن خطا باشد هر حرکت مدافعان روی ارلینگ باید خطا اعلام شود. اگر آن خطاست هر مدافع هنگام دفع توپ طی بازی 25 بار این خطا را مرتکب می‌شود. اگر این خطاست پس آن‌ها هم خطا هستند. بی خیال! این مسخره است. مردود اعلام کردن این گل مسخره است اما اهمیتی ندارد.”

سیتیزن ها به تازگی قهرمان لیگ جزیره شدند و تمرکزشان روی کسب سه گانه است، در نتیجه این عملکرد آن‌ها می‌تواند نتیجه این دیدگاه باشد. گواردیولا در این باره افزود: “بازی استثنایی بود. به برایتون برای رسیدن به لیگ اروپا که لیاقتش را هم داشتند تبریک می‌گویم. بازی که انجام دادیم و این‌که 48 ساعت پس از این‌که شب و روز در شهر منچستر به شادی پرداختیم و سپس این نمایش را مقابل برایتون به اجرا گذاشتیم نشان می‌دهد چرا قهرمان این لیگ شدیم. تمام کارهایی که با و بدون توپ تمرین کرده بودیم را به نمایش گذاشتیم. چیزی از شور و طرز تفکر تیم کم نشده بود. آن‌ها شانس هایی داشتند و یک گل زدند، ما هم شانس هایی داشتیم و یک گل زدیم.”