صحبت‌های کاسترو و ژسوس قبل از دربی عربستان؛ هر دو تیم به دنبال قهرمانی!

لوئیس کاسترو پرتغالی، سرمربی تیم فوتبال النصر، در جریان نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی عربستان برابر الهلال، از آمادگی بازیکنانش برای حضور در این مسابقه حساس سخن گفت.

کاسترو گفت: خوشحالم که النصر در فینال جام پادشاهی حضور دارد، تورنمنتی که در آن تیم‌های شرکت کننده هر چه داشتند ارائه کردند. تمرینات آماده‌سازی ما مثل همیشه بود و ما روی جزئیات ساده کار کردیم.

او ادامه داد: نکاتی که باعث تفاوت در مسابقه می‌شود را به بازیکنان گفتیم. با توجه به قدمت و سابقه النصر در این تورنمنت، ما می‌خواهیم جام را دوباره به دست آوریم و ویترین افتخارات باشگاه را ارزشمندتر کنیم.

سرمربی پرتغالی در مورد راهکار جبران غیبت برخی از بازیکنانش در این بازی گفت: ما بازیکنانی داریم که از نظر روحی و روانی آماده هستند. بازیکنانی که از نظر تمرکز قوی هستند. به دنبال بهترین گزینه هستیم که جای لاپورت را پر کند، همانطور که با پر کردن جای تالیسکا این کار را انجام دادیم. امیدوارم بازی عادلانه‌ای باشد و بتوانیم یک مسابقه در سطح عالی را تماشا کنیم.

کاسترو افزود: من تا زمانی که زنده هستم حمایت و تشویق هواداران النصر را فراموش نمی‌کنم، زیرا آنها همیشه در همه جا با ما هستند، موقعیت‌هایی وجود داشته که هرگز در زندگی‌ام ندیده‌ام. ما برای جلب رضایت هواداران وفادار تیممان که آنها را در کنار خود می‌بینیم، تلاش می‌کنیم.

النصر امروز جمعه در فینال جام خادم الحرمین در ورزشگاه شهر ورزشی ملک عبدالله جده با همشهری و رقیب دیرینه خود الهلال دیدار خواهد کرد.

ژسوس: الهلال به دنبال کسب سومین جام فصل است


ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی الهلال در نشست خبری پیش از این دیدار در جمع اصحاب رسانه توضیح داد که نوسان سطح این تیم در برخی مسابقات در دوره اخیر طبیعی است.

این مربی گفت: الهلال در این فصل بیش از 55 بازی انجام داد و طبیعی است که در برخی مسابقات در سطحی متفاوت از سایر بازی‌ها ظاهر شود.

او ادامه داد: ما دو جام قهرمانی را کسب کردیم و برای سومین قهرمانی رقابت می‌کنیم و مشتاقانه منتظر رسیدن به آن هستیم. جام پادشاهی یکی از مهم‌ترین مسابقات است و هدف ما قهرمانی در آن است، اما النصر رقیب قدرتمندی است و ما به آنها احترام می‌گذاریم.

ژسوس با اشاره به علت شکست در فینال جام ملک سلمان در ابتدای فصل برابر النصر، خاطرنشان کرد: فینال مسابقات قهرمانی عربی با بازیکنان کمتری مقابل النصر برگزار شد و بیشتر بازیکنان حرفه‌ای و خارجی در تیم ما حضور نداشتند.

وی ادامه داد: ساویچ بخش مهمی از تیم است و در عین حال به بازیکنان تعویضی نیز اعتماد داریم. به عنوان یک گروه، ما از همه مسائل فنی مطمئن هستیم زیرا یک تیم کامل داریم.