شکست ۱-۰ سپاهان مقابل شمس آذر

سپاهان با مشکلات و حواشی زیادی به این مسابقه رسیده بود و چند بازیکن این تیم اجازه بازی نداشتند که در نهایت با خط زدن نام هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی کارت بازی پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی صادر شد.

شاید به همین دلیل بود که تیم مورایس در دقایق ابتدایی مسابقه تمرکز لازم را نداشت و خیلی زود هم در دقیقه 6 دروازه این تیم روی ارسال حسین گودرزی و ضربه سر شیرجه‌ای رحمان جعفری در میان غفلت مدافعین طلایی‌پوش باز شد. البته در ادامه مسابقه نیز شاهد یک نمایش چشم‌گیر از شاگردان سعید دقیقی بودیم و آنها یک نمایش تحسین‌برانگیز را در نیمه اول از خودشان نشان دادند و چندین مرتبه تا آستانه ثبت گل دوم مسابقه هم رفتند که در بیشتر مواقع پیام نیازمند با اعتماد به نفسی مثال زدنی مقابل آنها ظاهر می‌شد. در این نیمه و به ویژه دقایق پایانی آن سپاهان نیز چند موقعیت بسیار خوب داشت که با بی‌دقتی مهاجمان و البته عملکرد ستودنی جعفرپور سنگربان جوان تیم هیچ‌کدام از این حملات به نتیجه نرسید.

نیمه دوم مسابقه تحت الشعاع درگیری هواداران دو تیم که با پایان نیمه اول آغاز شده بود، پس از وقفه‌ای چند دقیقه‌ای و اعتراض بازیکنان سپاهان به جایگاه در نظر گرفته شده برای هواداران تیم‌شان آغاز شد. سپاهان هدفی جز کسب سه امتیاز و عنوان قهرمانی نیم فصل نداشت و بی‌محابا روی دروازه شمس آذر که در نیمه دوم با توجه به پیروزی عقب نشسته بود، حمله می‌کرد. آنها بارها تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند و در دقایق پایانی مسابقه سرانجام به این مهم دست یافتند ولی داور به شکل عجیبی این گل سالم را مردود اعلام کرد و چند دقیقه بعد هم صحننه مشکوک روی شهریار مغانلو خطای پنالتی تشخیص داده نشد تا سپاهانی‌ها به شدت عصبانی شوند. آنها که پیش از گل شهریار مغانلو با اخراج سرمربی خود مواجه شده بودند، در ادامه به دلیل اعتراض‌هایی که به تصمیمات حاج‌ملک و کمک‌هایش داشتند، سعید فتاحی و سانتوس مربی گلرهای خودشان را هم از دست دادند تا بار دیگر یک مسابقه لیگ برتر برای سپاهان تاوان زیادی داشته باشد.

با این نتیجه سپاهان در کسب عنوان قهرمانی نیم فصل با تجربه سومین شکست پیاپی بازماند و از 31 امتیاز تجاوز نکرد تا به احتمال فراوان استقلال قهرمان نیم فصل شود و در سوی دیگر شمس آذر 20 امتیازی شد و با شکلی رویایی نیم فصل را در رتبه نهم خاتمه داد.