سپاهان 4 – مس رفسنجان 1؛ توفان زرد برگشت!

سپاهان در 9 مسابقه لیگ برتر فقط یک شکست و یک مساوی داشت و در هفت دیدار دیگر به برتری رسید و حالا که میزبان مس رفسنجان بود، فقط برد می‌خواست تا شایستگی‌هایش را با وجود کسر چهار امتیاز بیش از پیش نشان بدهد و به رده دوم جدول برسد که توانست با نمایش هجومی و عالی با گل‌های رامین رضاییان، رضا شکاری و شهریار مغانلو (2 بار) به این مهم دست پیدا کند و با نمایشی یک طرفه به برتری مقابل مس رفسنجان برسد و پشت سر استقلال صدرنشین قرار بگیرد و نارنجی پوشان نیز 14 امتیازی و در رتبه نُهم ماندند.

علاقه ژوزه مورایس به هدایت تیم بنفیکا

شرح گل:

سپاهان یک – مس رفسنجان صفر (دقیقه 56: رامین رضاییان): خطای به دست آمده پشت محوطه جریمه مس توسط برایان دابو را رامین رضاییان با ضربه ایستگاهی تماشایی به کنج دروازه فرستاد تا توپ دور از دستان نوشی صوفیانی تبدیل به گل شود.

سپاهان 2 – مس رفسنجان صفر (دقیقه 62: رضا شکاری): پاس در عرض زمینی میلاد زکی پور از سمت چپ به جناح راست را کاوه رضایی با فرار سریع تبدیل به موقعیت جدی کرد که ارسال تماشایی و زمینی این بازیکن را رضا شکاری با فرار به سمت توپ و ضربه تمام کننده به تور چسباند. سپاهان 3 – مس رفسنجان صفر (دقیقه 69: شهریار مغانلو): فرار رامین رضاییان از سمت راست زمین و پاس رو به جلوی این بازیکن را رضا اسدی دو دقیقه پس از تعویض با ارسال خود به محوطه 6 قدم فرستاد تا شهریار مغانلو، دیگر بازیکن تعویضی با ضربه سر گلزنی کند.

سپاهان 4 – مس رفسنجان صفر (دقیقه 82: شهریار مغانلو): پاس در عمق زیبای رضا اسدی از میانه زمین را آریا یوسفی با استارت سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد که پاس بیرون پای استثنایی او را شهریار مغانلو به طاق دروازه چسباند.

سپاهان 4 – مس رفسنجان یک (دقیقه 5+90: جلال‌الدین علی‌محمدی): پنالتی به دست آمده برای مس رفسنجان را علی‌محمدی، بازیکن سابق سپاهان برخلاف جهت نیازمند با شوت به سمت راست دروازه تبدیل به گل کرد.