سپاهان ۱- شباب‌ الاهلی ۴؛ شکستی تلخ در ورزشگاهی که آسیایی نبود!

سپاهان با شروع بازی خیلی خوب ماموریت خود را برای پیروزی و رسیدن به بازی دوم مرحله پلی‌آف آغاز کرد و موفق شد در نیمه‌ای که برتری در مالکیت و ایجاد موقعیت با شاگردان مورایس بود، در دقیقه 45 روی شوت محمدمهدی محبی به گل برسد. البته این گل اگر وضعیت چمن ورزشگاه مناسب بود، تغییر جهت نمی‌داد و سنگربان حریف می‌توانست آن را مهار کند.

باشروع نیمه‌دوم بلافاصله پائولو سوسا برای تغییر جریان مسابقه دست به‌کار شد و سردار آزمون را در دقیقه 60 وارد زمین کرد که این تغییر خیلی زود جواب داد و مهاجم ایرانی شباب موفق شد با اولین لمس توپ خود گلزنی کند.

پس از این گل بازیکنان شباب روحیه بالایی گرفتند ولی بازی پایاپای دنبال می‌شد و هر دو تیم می‌توانستند به گل دست پیدا کنند. البته که موقعیت‌های سپاهان بیشتر بود و لیموچی می‌توانست در دقیقه 1+90 دروازه حریف را باز کند و حساب کار به سود تیم مورایس تمام شود.

با این حال تلاش دو تیم در 90 دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید تا کار در وقت‌های اضافی دنبال شود. در وقت‌های اضافی در حالی که بازی پایاپای بود، اشتباه نیازمند در پاس رو به عقبی که حنانوف برای او ارسال کرده بود سبب شد یحیی الغسانی از راه برسد و در دقیقه 102 گل دوم نماینده امارات به ثمر رسید.

پس از این گل روحیه بازیکنان سپاهان فرو پاشید و در شرایطی که چمن ورزشگاه نقش جهان اجازه ایجاد سرعت در مسابقه را گرفته بود، این یحیی یوری بود که گل سوم را پس از گرفتن توپ از صالح حردانی در زمین خودی و طی کردن مسافتی طولانی از روی خط محوطه جریمه به ثمر رساند.

درنهایت سپاهان که دیگر نایی برای ادامه مسابقه نداشت گل چهارم را هم در دقیقه 120 توسط یحیی الغسانی دریافت کرد تا با شکستی تلخ و غیرمنتظره و شوکه‌کننده به سطح دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برود.