سپاهان ۱ – الهلال ۳؛ ترک تلخ آسیا با ۱۰ نفر

دیدار برگشت میان الهلال و سپاهان به مانند مسابقه رفت با نتیجه سه بر یک به سود نماینده عربستان به پایان رسید تا شاگردان ژسوس در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از سد نماینده ایران گذشته و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

این مسابقه در نیمه نخست با حملات متعدد سپاهان آغاز شد و فرشاد احمدزاده به همراه شهریار مغانلو سه فرصت خوب را از دست دادند. در ادامه میتروویچ سه موقعیت خوب گلزنی داشت که یکی از آنها را نیازمند دفع کرد و دو مورد دیگر نیز توسط یوسفی و یزدانی از روی خط دروازه بیرون کشیده‌شد.

در ادامه نیز اعرابی موقعیت خوبی داشت که ضربه‌اش از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد نیز شوت روی پای محمد کنو به تیرک برخورد کرد و به بیرون رفت. احمدزاده توانست دروازه الهلال را باز کند ولی گل او به دلیل حضور در شرایط آفساید رد شد.

در شرایطی که میشائیل دلگادو و مغانلو موقعیت‌هایی برای دو تیم از دست دادند، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. سپاهان سرانجام در دقیقه 51 به گل رسید. اعرابی، بازیکن جدید سپاهان پس از دریافت پاس زکی‌پور، توپ را با یک ارسال دقیق به تیر دوم فرستاد که رامین رضاییان با ضربه سر توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد و فرشاد احمدزاده کار سختی برای گلزنی نداشت.

در ادامه و پس از اخراج مستقیم سیاوش یزدانی، ورق بازی برگشت. ابتدا سالم الدوسری با یک چرخش ورود به درون محوطه جریمه توانست با یک ضربه بغل پا گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. در ادامه نیز روبن نوس با شلیک روی پای تماشایی بازی را دو بر یک کرد. در شرایطی که بازی رو به پایان بود، میتروویچ نیز فاصله را افزایش داد تا الهلال نتیجه بازی رفت را تکرار کند.

در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید تا الهلال در مجموع با حساب 6 بر 2 از سد سپاهان گذشته و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. این تیم در دور بعدی باید به مصاف الاتحاد برود.