سریال پیش‌ درآمد Pacific Rim ساخته می شود

به نقل از ورایتی، لجندری انترتینمنت با اریک هیزرر، نویسنده نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Arrival به‌همراه کارمن لوییس یک قرارداد چندجانبه برای تولید پروژه‌های جدید امضا کرده است که براساس آن سریالی پیش درآمد براساس مجموعه فیلم Pacific Rim ساخته خواهد شد که به داستان منشا این مجموعه خواهد پرداخت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات و حتی شبکه پخش‌کننده سریال Pacific Rim در دسترس نیست. اریک هیزرر بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Arrival شناخته می‌شود و علاوه‌براین فیلم، سابقه نوشتن فیلمنامه آثار دیگری چون فیلم A Nightmare on Elm Street، فیلم Final Destination 5، فیلم The Thing، فیلم Hours (به‌همراه کارگردانی)، فیلم Lights Out، فیلم Bird Box و فیلم Bloodshot را نیز در کارنامه خود دارد.

هیزرر همچنین وظیفه ساخت سریال Shadow and Bone را برای شبکه نتفلیکس بر عهده داشته است. فیلم Pacific Rim به کارگردانی گیمرمو دل تورو که با بودجه‌ای در حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۱۳ روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم درنهایت ۴۱۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و در آمریکا فروش آن به سختی از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد. در ادامه فیلم Pacific Rim Uprising در سال ۲۰۱۸ اکران شد و تنها ۲۹۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. همچنین انیمه Pacific Rim: The Black هم در ۲ فصل تولید و در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شد.