سرمربی الاتحاد نیز از سپاهان تشکر کرد!

نشست خبری نونو اسپریتو سانتو پیش از دیدار برابر سپاهان، روز گذشته برگزار شد و سرمربی پرتغالی الاتحاد به سوالات مختلفی پاسخ داد که بخشی از آن به رضایت او از استقبال سپاهانی ها بازمی گردد.

سانتو در ابتدای صحبت هایش گفت: “باعث افتخار ما است که در ایران حضور داریم” و در انتها نیز در واکنش به استقبال اصفهانی ها اظهار داشت: میزبانی از زمانیکه ما در فرودگاه حضور داشتیم، بسیار عالی بود. باید از شما تشکر فراوانی داشته باشیم.

پیش از این نیز لوئیس کاسترو، سرمربی النصر موضع مشابهی گرفته بود. او نیز پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: خیلی احساس خوبی بود و همه ما لذت بردیم. یک سری صحنه‌ها را دیدیم و خیلی از هواداران ایرانی حتی پیراهن تیم النصر را در دست داشتند که این اتفاق خوشایندی برای ما محسوب می‌شد. از دیدن این صحنه‌ها لذت بردیم.

سرمربی النصر در بخش دیگری از صحبت هایش گفته بود: از حس مهمان نوازی که در بدو ورود به تهران از ما صورت گرفت، تشکر می‌کنم و امیدوارم فارغ از هر نتیجه ، کشور ایران را با خاطره خوب ترک کنیم. می‌دانیم ایرانی‌ها دیوانه‌وار و مثل تماشاگران النصر عاشق فوتبال هستند و طرفداران زیادی دارند و فوتبال را با هیجان دنبال می‌کنند.

پس از برخی مسائل سیاسی میان ایران و عربستان، بالاخره کنفدراسیون فوتبال آسیا امسال تصمیم گرفت که قانون برگزاری بازی در کشور بی طرف را لغو کند و در همان دو هفته نخست از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، سه نماینده سعودی یعنی النصر، الاتحاد و الهلال به ایران آمده اند که تاکنون کاسترو و سانتو از مهمان نوازی ایرانی ها تشکر کرده اند.