ساها: رونالدو اشتیاق بازگشت به منچستریونایتد را دارد!

به گزارش سایت گل، رونالدو در تابستان ۲۰۲۱ از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت، اما انتقال پر هیاهوی او تنها ۱۵ ماه به طول انجامید و او در نوامبر ۲۰۲۲ پس از اختلاف با اریک تن‌ هاخ، به شکلی ناخوشایند از این باشگاه جدا شد. این مهاجم ۳۹ ساله، در ژانویه ۲۰۲۳ به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی پیوست و از آن زمان تاکنون برای باشگاه النصر بازی می‌کند. او در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بهترین گلزن لیگ شد.

ساها، مهاجم سابق یونایتد و تیم ملی فرانسه، اخیراً درباره هم‌تیمی سابق خود صحبت کرده و از احتمال بازگشت رونالدو به اولدترافورد در آینده در نقش مربی حمایت کرده است. او حتی باور دارد که رونالدو می‌تواند مربی بسیار خوبی شود، اما باید برای این کار، نگرش خود را تغییر دهد.

ساها در مصاحبه با TVSporten گفت:

کریستیانو رونالدو شور و اشتیاق بازگشت به منچستریونایتد را دارد، چه به عنوان مربی و یا حتی سرمربی. دوره دوم حضور او در یونایتد به شکلی که همه امید داشتند، به پایان نرسید و شما می‌توانید بفهمید که چرا این مسئله او را ناامید کرد. او همان فرمول و شور و اشتیاقی که از بازیکنان جوان انتظار داشت، را ندید. حالا او خواهد فهمید که وقتی مربی می‌شود، باید روشی جدید برای ارتباط برقرار کردن پیدا کند، که شاید به اندازه زمانی که در باشگاه بود، سختگیرانه و مستقیم نباشد. او خواهد فهمید که چگونه موفق شود و از تمام دانش خود برای این کار استفاده خواهد کرد. ما دیدیم که روی کین وارد عرصه مربیگری شد و موفق بود. کریستیانو هم درک خواهد کرد که به عنوان یک مربی باید چه کار کند، و من دلیلی نمی‌بینم که چرا او نباید موفق شود.