سادیو مانه و ژائو کانسلو باید به فکر باشگاه جدید باشند!

به سادیو مانه و ژائو کانسلو دو ستاره بایرن مونیخ گفته شده که هیچ آینده‌ای در باواریا ندارند و باید به فکر باشگاهی جدید باشند.

در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی گذشته، سادیو مانه پس از 7 سال حضور و افتخارآفرینی در لباس لیورپول، تصمیم گرفت تا چالشی جدید در زندگی‌اش امتحان کند و با مبلغ 41 میلیون پوند به بایرن مونیخ پیوست، اما دوران حضور او در آلیانتس آرنا، پر از فراز و نشیب‌ بود و او حتی در مقطعی، با لروی سانه درگیر شد.

به غیر از مانه، ژائو کانسلو به طور ناگهانی از منچسترسیتی جدا و به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست، اما او نیز اوقات خوش زیادی را در باواریا تجربه نکرده است و حالا اسکای اسپورت آلمان مدعی است که بایرن مونیخ قصد دارد تا مانه را حتی با قیمتی کم، به فروش برساند و از شر دستمزد 20 میلیون یورویی‌اش، خلاص شود. احتمال نمی رود تیمی در اروپا باشد که برای مهاجم 31 ساله، به این اندازه هزینه کند.

کانسلو که به خاطر رابطه نامطلوبش با گواردیولا، دیگر جایی در منچسترسیتی ندارد، گفته می شود که در بایرن مونیخ نیز نخواهد ماند و سران این باشگاه، قصد فعال کردن بند خرید 70 میلیون یورویی این ستاره پرتغالی را ندارند.