گزینه جذاب برای جانشینی مسی در پاری سن ژرمن

آندریا دی‌ آمیکو یکی از مدیربرنامه‌های ویکتور اوسیمن معتقد است که موکلش بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال دنیاست و می تواند جای لیونل مسی را پاری سن ژرمن پر کند.

در تابستان 2021، لیونل مسی پس از به توافق نرسیدن با سران بارسلونا، مجبور به ترک این باشگاه و پیوستن به پاری سن ژرمن شد. حالا بعد از گذشت نزدیک به دو فصل، شرایط فوق ستاره آرژانتینی در پاریس خیلی خوب به نظر نمی رسد و بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان مدعی هستند که قهرمان جام جهانی 2022، قطعاً در تابستان آینده از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد. بارسلونا محتمل ترین گزینه برای مسی محسوب می شود. به جز بلوگرانا، مسی از لیگ آمریکا و همچنین برخی از کشورهای عربی پیشنهاد دارد.

به نقل از سایت گل، با توجه به احتمال خروج مسی از پاری سن ژرمن، سران این باشگاه به دنبال گزینه جانشینی برای او هستند.

اوسیمن در این فصل به معنای واقعی خوش درخشیده و یکی از دلایل اصلی صدرنشینی ناپولی در سری آ و همچنین موفقیت این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپاست.

دی آمیکو به رادیو 24 گفت: “در حال حاضر، ویکتور بهترین مهاجم دنیاست. بله، حتی از هالند هم بهتر است. او قطعاً پیشنهادات زیادی از انگلیس خواهد داشت و البته پاری سن ژرمن نیز دارد یک بازیکن بسیار مهم از دست می دهد. در نگاه من، مسی به میامی خواهد رفت، اما این فقط نظر من است.”