زاکربرگ: ماسک برای مبارزه جدی نیست!

ایلان ماسک درباره برگزاری یک مبارزه در قفس “جدی نیست” و “زمان آن رسیده است که به جلو حرکت کنیم” با مارک زاکربرگ ادعا کرده است.

رئیس متا در یک پست جدید در وب‌سایت شبکه اجتماعی خود به نام Threads، اعلام کرد که او تاریخ واقعی‌ای را به آقای ماسک پیشنهاد داده است، اما کارآفرین رقیب بهانه‌ها داشته است.

آقای ماسک در روز یکشنبه در وب‌سایت پیام‌رسان خود به نام X، که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می‌شد، اشاره کرده بود که آماده است در اوایل دوشنبه به مبارزه بپردازد.

این دو میلیاردر در ماه ژوئن به توافق رسیده بودند تا در مسابقه‌ای در قفس به مبارزه بپردازند، که باعث توجه بزرگ رسانه‌ها شد.

اما با وجود تحریک کردن یکدیگر برای ماه‌ها، هنوز تاریخ دقیقی برای مسابقه تعیین نشده است، که این موضوع شکوه مبارزه را به سوال می‌اندازد.

این جنگ کلامی توسط راه‌اندازی Threads در ماه ژوئیه پیچیده‌تر شد، زیرا این اپلیکیشن پیام‌رسان رقیب X بیش از 100 میلیون عضو در کمتر از یک هفته جذب کرد.

این تعداد به حالت عادی برگشته است و X همچنان با حدود 350 میلیون کاربر به راحتی جلوی رقابت را می‌گیرد، اما آقای ماسک تهدید کرده است که به دلیل “اختلاس غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر” علیه فیس‌بوک دعوای قضائی را آغاز می‌کند.

متا این ادعاها را رد می‌کند.

هفته گذشته، آقای زوکربرگ اعلام کرد که تاریخ 26 اوت را برای مبارزه در قفس پیشنهاد داده است. سپس در یک تغییر پیچیده در روز جمعه، وزیر فرهنگ ایتالیا گفت که با آقای ماسک درباره برگزاری این مسابقه خیریه در این کشور صحبت کرده است.