رکورد جدید رونالدو: ۹۰۰ گل رسمی!

النصر با کریستیانو رونالدو و باقی ستارگانش با نتیجه پرگل ۴-۱ از سد میزبان خود الرائد گذشت تا این تیم تا حدی از زیر فشار سنگین عدم نتیجه در هفته‌های اخیر خارج شود.

نکته جالب توجه این برد پرگل برای شاگردان کاسترو، درخشش همه ستارگان خط حمله این تیم بود. در این دیدار ابتدا اندرسون تالیسکا با پاس رونالدو موفق به گلزنی بعد از ۶ ماه برای النصر شد.

کریستیانو رونالدو همچنان به تاریخ‌سازی ادامه می‌دهد. او حالا به ۹۰۰ گل رسمی دست یافته است. او با گلزنی برای النصر مقابل الفیحا، نتیجه بازی را به ۲-۰ تغییر داد و گل نهصدم خود را در فوتبال حرفه‌ای به ثمر رساند. رونالدو که در حال حاضر در صدر جدول گلزنان قرار دارد، اولین بازیکنی است که به این تعداد گل رسمی دست یافته است.

رونالدو که از زمان پیوستن به النصر ۶۸ گل به ثمر رسانده است. در فصل گذشته ۲۴-۲۰۲۳، ۵۰ گل در ۵۱ بازی و در فصل ۲۳-۲۰۲۲، ۱۴ گل در ۱۹ بازی به ثمر رساند. او در نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی پیوست.

تعداد گل‌های کریستیانو رونالدو برای هر تیم به شرح زیر است:

اسپورتینگ لیسبون: ۵ گل
منچستریونایتد: ۱۴۵ گل
رئال مادرید: ۴۵۱ گل
یوونتوس: ۱۰۱ گل
النصر: ۶۸ گل
تیم ملی پرتغال: ۱۳۰ گل

کریستیانو رونالدو ۷۷۰ گل از ۹۰۰ گل خود را در فوتبال باشگاهی به ثمر رسانده است که بیشتر آن‌ها در رئال مادرید بوده است. او در سانتیاگو برنابئو ۴۵۱ گل رسمی به ثمر رسانده است. با تیم ملی پرتغال نیز ۱۳۰ گل زده است.

سپس مارسلو بروزوویچ با پاس سادیو مانه گل سوم تیمش را زد و در نهایت بار دیگر تالیسکا با ضربه ایستگاهی برتری تیمش را ۴-۱ کرد‌.

آمادگی عناصر تهاجمی النصر در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز رقابت‌های لیگ نخبگان‌، می‌تواند خبر بسیار بدی برای سرخابی‌های پایتخت باشد.

خلاصه بازی النصر ۴-۱ الفیحا