رونمایی از کیت سوم میلان برای فصل جدید!

میلان کیت سوم جدید خود را صبح امروز پنج‌شنبه در وب‌سایت رسمی و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود معرفی کرد.

این کیت با رنگ‌های بنفش و آبی طراحی شده است و همانطور که باشگاه در بیانیه رسمی اعلام کرده، “طراحی اختصاصی آن جشنواره‌ای نوین از تنوع و شمولیت را نمایان می‌سازد و هدف از آن اتحاد نسل منحصربفرد و متنوعی از طرفداران روسونری در سراسر جهان است.”

کیت سوم جدید در تاریخ 24 سپتامبر در بازی سری آ بین روسونری و هلاس ورونا در ورزشگاه سان سیرو برای نخستین بار به نمایش در خواهد آمد. این بازی دوم خانگی میلان در فصل 2023-24 خواهد بود.

کاسپر استیلسویگ، مدیر عامل درآمد باشگاه، درباره این کیت سوم گفت: “این کیت سوم بیش از یک لباس فوتبال است. واقعاً به عنوان نمادی از فراگیری و شمولیت ایستاده و با طراحی و رنگ‌های منحصربه‌فرد خود تنوع را جشن می‌گیرد.”

او افزود: “ما به افتخار این کیت را با همکاری طولانی‌مدت خود با PUMA معرفی می‌کنیم و به طرفداران خود لباسی شگفت‌انگیز ارائه می‌دهیم که نه تنها به آن‌ها اجازه می‌دهد حمایت از تیم موردعلاقه‌شان را نشان دهند، بلکه از هویت خود نیز افتخار کنند.”

مارکو مولر، سرپرست مدیریت محصول تیم اسپورت پوما، گفت: “تاریخچه مشترک ثروتمندی که بین پوما و میلان وجود دارد، در روح فوتبال جسارت یافته است.”

او اضافه کرد: “کیت جدید ما ادای احترامی به طرفداران می‌کند، نمادی اجتماعی که نه تنها به عشق بی‌پایانشان به باشگاه، بلکه به عشقشان به خصوصیت‌های منحصربه‌فرد و غیرمعمولی اشاره دارد. این لباس بیش از فوتبال است، این نشانه‌ای از قدرت ورزش در پل‌زدایی از تفاوت‌های فرهنگی است.”