رونمایی از مدل جدید گوشی Nokia G42

نوکیا از کانفیگ جدید گوشی G42 5G با رم چهار گیگابایتی در هند رونمایی کرد. گوشی یادشده در هند با دو کانفیگ ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و رم هشت گیگابایتی در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) معرفی شده بود. قیمت گوشی در این دو کانفیگ به ترتیب ۱۵۲ دلار و ۲۰۵ دلار است.

قیمت گوشی نوکیا در کانفیگ جدید با دو گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱۲۰ دلار است که یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های 5G در بازار محسوب می‌شود.

گوشی جدید نوکیا در رنگ‌های ارغوانی و خاکستری عرضه می‌شود و در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) در هند در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

نوکیا G42 از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، حسگر اثر انگشت جانبی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ وات بهره می‌برد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، مجموعه‌دوربین‌های گوشی اقتصادی نوکیا را تشکیل می‌دهند.

نوکیا G42 5G اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند اما به‌روزرسانی اندروید ۱۴ برای آن منتشر شده است و احتمالا اندروید ۱۵ را نیز دریافت خواهد کرد. جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از NFC و دو اسپیکر از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

جواب

Your email address will not be published.

8
شما نظر دهید

برنده انتخابات ریاست جمهوری کی خواهد بود؟