راموس: به قلبم گوش دادم و نه به پول!

سرخیو راموس که به انتقالی پر سود به لیگ عربستان لینک شده بود، در نهایت تصمیم گرفت تا پس از 18 سال ماجراجویی‌های بزرگ خود، به سویا بازگردد.

سرخیو راموس، با اشاره به اینکه توسط پول‌های هنگفت وسوسه نشده است، بازیکنان بزرگی که راهی لیگ عربستان شده اند را مورد انتقاد قرار داده است. این مدافع 37 ساله، اوایل این تابستان و پس از جدایی از پاری سن ژرمن در پایان قراردادش، بدون تیم بود. او اخیرا بسیار به انتقال به لیگ عربستان برای سپری کردن سال‌های پایانی قراردادش لینک شده بود.

او در صورت قبول کردن این انتقال به کریم بنزما، هم تیمی سابقش در رئال مادرید اضافه می‌‍شد، همچنین این انتقال فرصت قرار گرفتن در مقابل کریستیانو رونالدو، دیگر اسطوره رئال مادرید را در این لیگ فراهم می‌آورد. این ستاره پرتغالی، پس از جدایی اش از منچستر یونایتد، آغاز کننده این راه بود تا راه‌ را برای اضافه شدن نام‌های بزرگ به این لیگ باز شود.

هرچند راموس، تصمیم گرفت تا مسیر هم تیمی‌های سابقش را در پیش نگیرد و با رد پیشنهاد تیم‌های سعودی، به جای جیب‌هایش، به ندای قلبش گوش فرا بدهد.

او در اینباره گفت:” من فرصت این را داشتم تا دو سال دیگر در پاریس بمانم اما این را نمی‌خواستم. من همیشه تحت تاثیر قلب و انگیزه‌هایم بوده ام و نه پول. این دلیلی است که به عربستان یا ام ال اس نرفتم. به همین دلیل تا آخر برای پیوستن به سویا صبر کردم. گاهی همه چیز به دلیلی رخ می‌دهد و من به انرژی باور دارم. برای من بازگشت به اینجا مانند یک رویا بود.”