رئال مادرید ۲- چلسی ۱؛ پایان تور آمریکا با پیروزی!

رئال مادرید نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصلش که در آمریکا در حال برگزاری است، روبروی چلسی قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۲ شکست دهد و اولین بردش را در دیدارهای پیش فصل به دست آورد.

هر دو تیم بازی را هجومی شروع کردند و فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند در دقیقه ۱۹ این بازی از فرصت به دست آمده استفاده کنند و توپ لوکاس واسکز روی پاس گل براهیم دیاز وارد دروازه حریف شد تا ۰-۱ از چلسی پیش افتاده باشند.

پس از این گل بود که کنترل توپ و میدان برای دقایقی در اختیار رئال قرار گرفت و آنها با استفاده از همین فرصت توانستند در دقیقه ۲۷ این بازی و این بار روی پاسی که وینیسیوس جونیور برای براهیم دیاز ارسال کرده بود گل دوم رئال در این بازی به ثمر رسید تا آنها فاصله را دو برابر کرده باشند.

اما چلسی با این وضعیت بی‌کار ننشست و پس از چند موقعیتی که برای گلزنی داشت بالاخره در دقیقه ۳۹ این بازی با پاس زیبای انزو فرناندز توسط نونی مادوئکه به گل رسید تا اختلاف را به حداقل رسانده باشد و به ادامه کار امیدوار بماند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

هر دو تیم در نیمه دوم تعویض‌های زیادی داشتند و رئال حتی تیبو کورتوا را هم از زمین بیرون کشید تا آندری لونین یک نیمه فرصت حضور در زمین را پیدا کند، اما با وجود این بازی تقریبا پایاپای پیش رفت و هیچ یک موفق به باز کردن دروازه دیگری نشدند تا همین نتیجه پا برجا بماند و رئال اولین بردش را در آخرین دیدار دوستانه در تور پیش فصل آمریکا به دست آورده باشد.