دخیا پیشنهاد اینتر را رد کرد!

دروازه بان اسپانیایی پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد و جدایی از این تیم، به دنبال تیمی جدید برای خود می‌گردد.

به نقل از دیلی رکورد، اینتر قراردادی به ارزش 83 هزار پوند در هفته به دخیا پیشنهاد داده، اما دروازه بان 32 ساله مذاکرات با فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان را متوقف کرده است. گزارش‌ها حاکی از آنند که ترجیح دخیا این است که به لالیگا برود، هرچند گزینه‌هایش محدود هستند.

دخیا محصول آکادمی اتلتیکو مادرید است و قبل از پیوستن به منچستریونایتد در سال 2011، دو فصل را در چارچوب دروازه تیم شهر زادگاهش سپری کرد. بازگشت دخیا به اتلتیکو بعید به نظر می‌رسد مگر اینکه تیم مادریدی یان اوبلاک را در این تابستان به فروش برساند.

منچستریونایتد به تازگی انتقال 55 میلیون یورویی آندره اونانا از اینتر را تکمیل کرده است. دروازه بان 27 ساله تست‌های پزشکی اش را چهارشنبه با موفقیت پشت سر گذاشت و پنجشنبه به آمریکا سفر کرد تا در تور پیش فصل شیاطین سرخ به هم تیمی‌های جدیدش ملحق شود.

دخیا که 12 ساله را در اولدترافورد گذراند، سال‌های درخشانی را با منچستر یونایتد سپری کرد و حتی در فصل گذشته نیز که از نظر هواداران این تیم آن دخیای همیشگی بود موفق شد دستکش طلایی لیگ جزیره را کسب کند اما در نهایت داستان یونایتد و این دروازه بان اسپانیایی به پایان خود رسید.