خط و نشان تراشتگن در غیاب مانوئل نویر 

در شرایطی که مانوئل نویر به دلیل مصدومیت بیش از 7 ماه است که از میادین دور است مارک آندره تراشتگن تلاش می کند تا شماره یک تیم ملی آلمان در یورو 2024 باشد.

تردیدهای بسیار زیادی در مورد زمان بازگشت نویر به میادین و میزان آمادگی او پس از غیبت طولانی مدتش وجود دارد. تراشتگن امیدوار است این شرایط در نهایت به نفع او تمام شود. 

دروازه بان بارسلونا در گفت و گو با بیلد گفت: “بله من شماره یک هستم! من هر کاری می کنم تا این شرایط را حفظ کنم.” 

تراشتگن برای رقیبش آرزوی سلامتی کرده و گفت: “نمی دانم مانوئل در چه مرحله ای از بازگشت قرار دارد اما بعد از چنین مصدومیت شدیدی مهمترین چیز بازگشت او به میادین است. امیدوارم این اتفاق دوباره رخ دهد تا نویر دوباره بتواند از فوتبال لذت ببرد.” 

دروازه بان بارسا در ادامه صحبت هایش گفت: “من نمی توانم تاثیری در این مورد داشته باشم و نمی خواهم انرژی ام را برایش تلف کنم. نمی توانم به مربی بگویم که چه کاری انجام دهد و فقط باید تمرکزم روی تمرینات و درخشش در بازی هایم به ویژه دو بازی آتی (مقابل ژاپن و فرانسه) باشد.” 

تراشتگن معقتد است که اکنون شانس بالاتری نسبت به نویر دارد: “در سال 2017 نویر شماره یک تیم ملی بود. این در حالی بود که من انتظار داشتم باتوجه به درخششی که داشتم درون دروازه قرار بگیرم اما این اتفاق نیفتاد. اکنون شرایط تغییر کرده و می توانم بازی کنم و توانایی هایم را نشان دهم.”