جانشین کلوپ با لیورپول قرارداد امضا کرد!

با اعلام فابریتزیو رومانو، آرنه اسلوت روز گذشته قراردادش با لیورپول را امضا کرد و تمام مدارک لازم برای این مهم نیز نهایی شد اما اعلام رسمی این انتقال بر اساس نظر باشگاه لیورپول خواهد بود.

مجوز کار چند نفر از اعضای کادرفنی اسلوت برای پیوستن به لیورپول هنوز صادر نشده و بعد از صدور مجوزها این انتقال کامل می‌شود. به این ترتیب اسلوت یک قدم دیگر به نیمکت لیورپول نزدیک شد. نیمکتی که بعد از 9 سال یورگن کلوپ را دیگر نخواهد داشت.

هفته قبل بود که اعلام شد لیورپول برای جذب آرنه اسلوت با فاینورد به توافق رسیده است. این مربی خود اشاره کرد که توافق در مراحل پایانی قرار دارد.

اسلوت قرار بود پس از مذاکره با مایکل ادواردز، مدیر فوتبالی لیورپول، قراردادش به عنوان جانشین یورگن کلوپ را امضا کند و این مهم روز جمعه اجرایی شد.

لیورپول که قبلاً با پرداخت غرامت به فاینورد برای فسخ قرارداد اسلوت موافقت کرده بود، 4 میلیون یورو به باشگاه هلندی پرداخت کرده است.

اسلوت تأیید کرد: من مربی لیورپول خواهم شد!

این در حالی است که اسلوت روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار روز یکشنبه شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. طبق معمول هفته‌های اخیر اولین سوال در مورد لیورپول بود.

او در پاسخ به سوال خبرنگار گفت: «می‌توانم تأیید کنم که سال آینده مربی لیورپول خواهم بود.»

اسلوت در ادامه در مورد پیوستن به لیورپول گفت: «این حقیقت که می‌دانستیم بالاخره اتفاق می‌افتد و ناگهانی نبود، به من کمک کرد به شیوه‌ای خوب از باشگاه جدا شوم. برای هر دو طرف خوب بود، چه برای باشگاه و چه برای من و کسانی که با آنها کار می‌کردم.»