جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی ۲-۱ ایران مقابل امارات

ملی پوشان فوتبال ایران موفق به کسب پیروزی چهار بر یک در شروع کارشان در جام ملت‌های آسیا شدند و پس از آن هم هنگ‌کنگ را با یک گل شکست دادند تا صعودشان را از گروه C قطعی کنند، اما شاگردان امیر قلعه‌نویی شب گذشته هم با یک نمایش هجومی و زدن دو گل توسط مهدی طارمی و سه گل مردود در مقابل دریافت یک گل، به برتری 2 بر یک برابر امارات رسیدند تا 9 امتیازی شوند و صدرنشینی را حفظ کنند و به استقبال دیدار بعدی در دور حذفی با سوریه بروند.

شرح گل‌ها:

ایران یک – امارات صفر (دقیقه 26: مهدی طارمی): پاس چیپ در عمق و استثنایی سردار آزمون از بالای سر دو مدافع امارات، در موقعیت تک به تک به مهدی طارمی رسید تا او با ضربه بغل پا دروازه خالد عیسی را باز کند.

ایران 2 – امارات صفر (دقیقه 65: مهدی طارمی): سردار آزمون با توپ‌ربایی عالی روی اشتباه خط دفاعی امارات خلق موقعیت کرد که پاس در عمق او را مهدی طارمی با شلیک دیدنی به کنج دروازه فرستاد. 

ایران 2 – امارات 1 (دقیقه 3+90: یحیی الغسانی): پاس در عمق تماشایی بازیکنان امارات از زمین خودی به سمت چپ زمین برای یحیی الغسانی، نفوذ سریع، سرتوپ و شوت این بازیکن دور از دستان بیرانوند تبدیل به گل اول امارات شد.

ایران 2-1 امارات | خلاصه بازی | جام ملتهای آسیا 2023

جواب

Your email address will not be published.