توکن ایردراپ DOGS لیست شد!

ایردراپ توکن DOGS که یکی از جدیدترین میم کوین‌های بازار محسوب می‌شود؛ در تلگرام طوفان به پا کرده است! تیم داگز اعلام کرد همزمان با سالروز تاسیس تلگرام، ایردراپ توزیع خواهد شد. در ادامه صرافی ارز دیجیتال OKX به عنوان اولین صرافی تا کنون، لیست شدن توکن DOGS (ایردراپ داگز) را برای معاملات در بازار اسپات و فیوچرز به صورت پیش عرضه اعلام کرد.

بیانیه صرافی OKX

از 14 آگوست 2024 (امروز)، سپرده های DOGS در ساعت 9:00 صبح UTC باز خواهد شد و یک حراج نیز برای 20 آگوست 2024، بین ساعت 11:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر UTC برنامه ریزی شده است. در کنار معاملات اسپات، OKX معاملات آتی پیش عرضه را در ۱۹ اوت ۲۰۲۴ در ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر UTC تحویل خواهد داد. قیمت تحویل با میانگین قیمت شاخص در آخرین ساعت قبل از تحویل، با هزینه تسویه ۱٪ و محدودیت‌های قیمت مشخص تعیین می‌شود.

اکنون کامیونیتی بازار ارز دیجیتال در مورد اینکه آیا بایننس هم این توکن را لیست خواهد کرد یا خیر، گمانه زنی می‌کنند. در حال حاضر بایننس هیچ اطلاعیه رسمی در مورد لیست شدن DOGS ارائه نداده است، اما بسیاری مشتاقانه منتظرند تا ببینند آیا بایننس نیز همانند صرافی OKX اقدام می‌کند یا OKX تنها صرافی خارجی برای خرید و فروش داگز باقی می‌ماند؟