توقف پرسپولیس مقابل پاختاکور در یک شب بارانی در خانه

سرخپوشان هفته فوق‌العاده‌ای را با برد دربی سپری کردند و با روحیه بالا آماده بازی آسیایی خود شدند اما تنها روحیه بالا برای برتری مقابل تیم سرسخت پاختاکور کافی نبود و آنها با تخلیه انرژی در دربی نتوانستند در یک شب بارانی بازی خوبی را مقابل حریف از خود نشان بدهند.

در نیمه اول در شرایطی که هنوز بازی گرم نشده بود، سرخپوشان روی یک شروع مجدد از نقطه کرنر با پاس گل امیری و ضربه تمام کننده علی علیپور پیش افتاد تا نوید یک برد مهم به سرخپوشان داده شود.

برتری پرسپولیس مقابل پاختاکور در نیمه اول تا دقیقه ۲۵ ادامه داشت و وحید امیری یک موقعیت فوق العاده گلزنی را از دست داد تا از آن به بعد نوبت پاختاکور شود که با تمام قوا به سمت دروازه سرخ‌ها حمله کند. حریف ازبکستانی شوت‌های فوق العاده‌ای را راهی دروازه گندوز کرد و موقعیت‌های خوبی به دست آورد که با واکنش‌های گلر پرسپولیس و البته چاشنی خوش‌شانسی این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشدند.

در نیمه دوم هم حملات پاختاکور ادامه پیدا کرد و برنامه گاریدو برای حفظ نتیجه جواب نداد تا حریف با شوت فوق العاده دراگون چران در دقیقه ۶۰ بازی را به تساوی بکشاند.

در سی دقیقه باقی مانده پرسپولیس تلاش زیادی برای رسیدن به گل کرد اما حملات آنها شلخته و بی نظم بود و پرسپولیس خوش شانس بود که در ضدحملات دوباره دروازه‌اش را باز شده ندید.

در نهایت در روزی که پرسپولیس به واسطه دربی پرفشار چند روز قبل تخلیه انرژی شده بود و برنامه منسجمی برای جبران نداشت، با یک تساوی خانگی اولین امتیاز خود در لیگ نخبگان را به دست آورد. نتیجه‌ای که هواداران پرسپولیس که ۹۰ دقیقه زیر باران تشویق می‌کردند را راضی نکرد.