تساوی ۱-۱ پی‌اس‌جی مقابل لیل؛ سه امتیاز در ثانیه آخر حیف شد!

تیم پرستاره پاریس برای افزایش فاصله در صدر جدول نیاز به یک پیروزی مهم خارج از خانه داشت که در یک بازی سرد در دقایق پایانی غافلگیر شد و به یک امتیاز رسید.

پیروزی ۲-۰ اینتر در برابر لاتزیو

تیم پاریس از ابتدای بازی توپ و میدان را در دست داشت اما در خلق موقعیت‌های جدی گلزنی چندان موفق عمل نمی‌کرد. در دقیقه 21 این تیم به باز کردن دروازه حریف نزدیک شد اما ضربه عثمان دمبله از فاصله‌ای بسیار نزدیک به دروازه و موقعیتی مناسب به بیرون رفت.

در ادامه در یک دیدار پر برخورد که بازی بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود، تیم پاری سن ژرمن خوش شانس بود که در نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد.

در دقیقه 66 لوکاس هرناندز در محوطه جریمه منتظر یک پاس بلند بود که دیاکیته مدافع لیل از پشت سر مچ پای او را هدف گرفت و داور هم بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. امباپه ضربه پنالتی را پر قدرت زد و دروازه‌بان با وجود شیرجه درست موفق نشد آن را مهار کند.

در حالی که بازی بسیار سرد و بدون موقعیت دنبال می‌شد و همه چشم انتظار سوت پایان و پیروزی شکننده پاریس بودند، لیل موفق شد در دقیقه 90+5 گل تساوی را به ثمر برساند. روی اشتباه وارن زئیر امری، تیم لیل یک ضد حمله برق آسا را ترتیب داد که در نهایت روی کار خوب تیمی توپ در دهانه دروازه به جاناتان داوید رسید و این بازیکن هم با یک ضربه سر ورزشگاه را منفجر کرد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا فاصله پاریس با تیم دوم جدول یعنی نیس 5 امتیاز باقی بماند و لیل هم به رتبه چهارم جدول صعود کرد.