تساوی جنجالی ۲-۲ پرسپولیس برابر نفت آبادان با گل به خودی در دقایق آخر

تیم پرسپولیس پس از شکست سپاهان و توقف استقلال در حالی مقابل صنعت نفت قرار گرفت که با پیروزی مقابل این تیم می‌توانست به صدر جدول برسد اما شاگردان یحیی گل‌محمدی به شکلی عجیب برد را از دست دادند.

استقلال ۲- شمس آذر ۲؛ توقف شاگردان نکونام در قزوین

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس که در ابتدا با یک گل غافلگیرکننده از حریف عقب افتاده بود، در نیمه دوم دو گل به دروازه حریف زد. گل نخست با ضربه محمد عمری به ثمر رسید و گل دوم روی یک ضربه پنالتی وارد دروازه حریف شد.

این در حالی است که شاگردان یحیی گل‌محمدی در آخرین دقیقه بازی یک گل به خودی خوردند که این گل روی یک صحنه مشکوک به هند و سپس عبور از خط دروازه به ثبت رسید.

شرح گل:

پرسپولیس صفر – صنعت نفت یک (دقیقه ۱4: علی یوسف): صنعت نفت آبادان در اولین موقعیت جدی خود به گل رسید. یک حرکت ترکیبی زیبا هارمونی دفاع پرسپولیس را به هم ریخت و سانتر عالی حسین سنگرگیر روی سر علی یوسف عراقی نشست و دروازه بیرانوند فرو ریخت.

پرسپولیس یک – صنعت نفت یک (دقیقه 57: محمد عمری): در دقیقه ۵۷ مدافعین صنعت نفت آقایان پشت محوطه جریمه با تیزهوشی محمد عمری همراه شد. عمری هم بلافاصله پس از تصاحب توپ با یک شوت موج‌دار با پای راست توانست گل تساوی را وارد دروازه صنعت نفت کند.

پرسپولیس دو – صنعت نفت یک (دقیقه 74: گولسیانی): در دقیقه ۷۴ تیم فوتبال پرسپولیس در محوطه جریمه روی پاس به عقب دانیال اسماعیلی‌فر صاحب یک ضربه پنالتی شد و در ادامه این ضربه را گولسیانی وارد گل کرد.

پرسپولیس دو – صنعت نفت دو (دقیقه 95: گل به خودی): در ثانیه‌های پایانی مسابقه با ارسال یک توپ از بازیکنان صنعت نفت در محوطه جریمه با چند رفت و برگشت همراه شد و سرانجام در حالی که پرسپولیسی‌ها توانستند توپ را از محوطه جریمه دور کنند اما علی صفایی با نگاه به کمک داور دوم، در سوت خود به نشانه گل دمید.