تساوی بدون گل بازی جنجالی استقلال در مقابل فولاد

در مهمترین دیدار هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال و فولاد در اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی فیزیکی و پرتنش در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فاصله رقبا با آبی‌های پایتخت افزایش یابد.

پیروزی ۱-۰ پرسپولیس مقابل هوادار با تک گل مهدی ترابی

بازی با حملات استقلال شروع شد و ابتدا آرش رضاوند و سپس مهرداد محمدی ضرباتی را روانه دروازه کردند که شوت‌های بازیکنان آبی پوش خطرناک نبودند و راهی به درون دروازه پیدا نکردند. جلالی نخستین موقعیت جدی را با ورود به درون محوطه جریمه خلق کرد که شوت او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه اگر مهدی پور دقت می‌کرد، می‌توانست روی ارسال جلالی گلزنی کند ولی توپ روی پای او جفت و جور نشد. در دقیقه 38 استقلال دو موقعیت پیاپی گلزنی داشت. ابتدا شوت محکم رضاوند را کنت راهی کرنر کرد که ارسال این کرنر به تیرک یک نیز به بلانکو رسید و شوت روی پای این بازیکن با واکنش تماشایی کنت دوباره راهی کرنر شد.

دو تیم در وقت‌های تلف شده دو موقعیت خوب داشتند. ابتدا ضربه ایستگاهی علی شجاعی پس از برخورد به یکی از بازیکنان فولاد در میانه‌های راه، تغییر مسیر داد ولی سیدحسین حسینی با واکنشی به موقع و دیدنی، توپ را دفع کرد. در ادامه کوین یامگا از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم، استقلال دو فرصت پیاپی را توسط مهرداد محمدی به دست آورد که از دست رفتند. این بازیکن پس از یک چرخش دیدنی، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد به باهیا، به شکل خطرناکی راهی کرنر شد. یک دقیقه بعد نیز شوت روی پای محمدی را کنت دفع کرد. شاگردان نکونام در ادامه 2 موقعیت خوب دیگر را نیز از دست دادند. ابتدا ارسال مهدی پور در دهانه دروازه با ضربه سر آرمین سهرابیان به بیرون رفت. سپس گوستاوو بلانکو نیز در محوطه جریمه صاحب فرصت خوبی شد که ضربه چکشی او را کریستوفر کنت با واکنشی خوب دفع کرد.

در ادامه نیز موقعیت چندان مهمی به روی دروازه‌ها خلق نشد تا این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد. هر چند که استقلال صدر جدول را حفظ کرد ولی فاصله این تیم با سایر رقبا کاهش یافت. فولاد نیز یا 10 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفت.