تریلر نهایی «جوکر: جنون مشترک» منتشر شد

تنها چند هفته تا اکران فیلم «جوکر: جنون مشترک» محصول برادران وارنر باقی مانده است.

انتشار کلیپ‌ها و تریلرهای دنباله‌ی تاد فیلیپس با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا به عنوان زوج دیوانه‌ی دلقک‌ها، انتظارات را بالا برده‌اند. یکی از دو صحنه‌ای که امروز منتشر شد، بر رابطه غیرمتعارف آرتور فلک و هارلی کوین تمرکز دارد.

در مراسم “The Real You”، کلیپ انحصاری در کانال یوتیوب IMDb بارگذاری شده که هارلی کوئین قبل از جلسه دادگاه آرتور او را دلداری می‌دهد. مقامات فکر می‌کنند آرتور تأثیر بدی بر هارلی گذاشته است. هارلی که همیشه خوشبین است، آزادی‌اش را به عنوان یک نکته مثبت برای هر دوی آن‌ها می‌بیند، زیرا به او این امکان داده می‌شود تا از جوکر حمایت کند. با توجه به ماهیت گفتگوی ناخوشایند و نزدیک آن‌ها، می‌توان فرض کرد که این کلیپ انحصاری یکی از آن صحنه‌های اسپویلر است که در میانه فیلم اتفاق می‌افتد. شاید ملاقاتی قبل از نکته اوج فیلم باشد.

هارلی سپس درباره نقشه‌ای صحبت می‌کند و آرتور به آرامی از او می‌پرسد لوازم آرایش با خود آورده است. در اینجا لیدی گاگا می‌گوید که می‌خواهد خود واقعی جوکر را ببیند در حالی که ابروها، بینی و لبخند قرمزی بر روی صورت آرتور می‌زند و ویدیو را با گفتن “حالا فقط ما هستیم” به پایان می‌رساند، در حالی که تصویر به سیاهی می‌رود.

حالا که همه ما به خوبی تحت تأثیر بازی این زوج روانی قرار گرفته‌ایم، می‌توانیم به این موضوع امیدوار باشیم که دنباله فیلم دی‌سی فیلیپس به خوبی در بافت داستانی‌اش شکل می‌گیرد.

فیلم Joker: Folie à Deux در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) منتشر می‌شود.