ترفندهای مناسب لباس پوشیدن برای ایجاد تاثیر قد بلندتر

داشتن قد بلند، آرزوی خیلی از انسان هاست. آرزویی که خیلی از ما برای رسیدن به آن دست به هر کاری می زنیم؛ از خوردن داروهای افزایش قد گرفته تا پوشیدن کفش های پاشنه بلند از جمله اقدامات رایجی هستند بسیاری از ما برای قد بلند شدن به آنها متوسل می شویم. خوشبختانه با انتخاب لباس مناسب و نحوه پوشش صحیح می توان قد بلندتر به نظر رسید. در ادامه با آموزش این ترفندها با ما همراه باشید.

بهترین ترفندها برای بلندتر نشان دادن پاها

1- ست کردن کفش و شلوار

کفش شما باید کنتراست رنگی کمتری نسبت به شلوارتان داشته باشد. اگر شلوار جین تیره می‌پوشید، بهتر است به جای یک جفت کفش سفید به سراغ کفش‌های کتانی سرمه‌ای رنگ بروید. همانطور که خانم ها از کفش های پاشنه برهنه برای بلندتر نشان دادن پاهای خود استفاده می کنند، آقایان یا خانم هایی که شلوار می پوشند نیز می توانند با انتخاب کفشی هم رنگ با شلوار توهم بلندتر بودن پاها را ایجاد کنند. ظاهر کفش نیز می تواند در کوتاهتر یا بلندتر به نظر رسیدن قد شما موثر باشد. کفش های پنجه پهن برای این کار مناسب نیستند، برای بلندتر نشان دادن قد خود بهتر است به سراغ کفش های پنجه باریک یا نوک تیز بروید.

2- استفاده از کت یقه بلیزر

کت های یقه بلیزر گزینه مناسبی برای افراد قد کوتاه هستند. اکثر بلیزرها یقه های بلندی دارند تا بتوانند سینه های بزرگتر و نیم تنه بلندتر را در خود جای دهند. اگر قد کوتاهی دارید، پوشیدن کت های یقه بلیزری که یقه های کوتاهی دارند، می تواند چالش برانگیز باشد. بهترین راه برای انتخاب یک کت یقه بلیزر متناسب با قدتان، در نظر گرفتن مکان دکمه بالایی است. اگر دکمه بالایی درست بالای ناف شما قرار بگیرید، این کت برای شما مناسب است. هرچه دکمه بالایی بالاتر باشد، با انتخاب یقه های کوتاهتر لباسی متناسب با اندامتان خواهید داشت.

3- کنار گذاشتن کمربند

کمربندها برای نگهداشتن شلوار و دامن های گشاد بر روی تن افراد لاغر عالی هستند. اما انتخاب یک کمربند نامناسب می تواند استایل شما را کاملا خراب کند. افراد کوتاه قد به هیچ عنوان نباید از کمربندهای پهن و متضاد با رنگ لباس هایشان استفاده کنند. اگر بستن کمربند برای شما ضروری است، یک کمربند بسیار ساده هم رنگ با شلوار یا دامن خود انتخاب کنید. شلوارتان را روی کمرتان نگه دارید و از شلوارهای فاق کوتاه استفاده نکنید. این کار به بلندتر نشان داده پاها و قد شما کمک می کند.

برند کاسیو: بررسی تنوع محصولات، و ویژگی‌های منحصر به فرد این ساعت مچی

4- استفاده از بالابر کفش

به کمک بالابر و کفی های بلند کننده قد می توانید تا چند سانتی متر قدتان را بلندتر نشان دهید. همانطور که خانم ها برای بلندتر نشان دادن قدشان به کفش پاشنه بلند متوسل می شوند، آقایان نیز می توانند از بالابر کفش برای قد بلندتر به نظر رسیدن استفاده کنند. این کفی، کفش فعلی شما را از داخل شیب‌دار کرده و در نتیجه قدتان را بلندتر نشان می دهد.

5- عدم استفاده از پیراهن آستین کوتاه

پیراهن‌های آستین کوتاه ظاهر مربع شکل و نامناسبی در افراد کوتاه قد ایجاد می کند. بنابراین اگر قد کوتاهی دارید، توصیه می شود حتما از لباس های آستین بلند استفاده کنید. اگر طرفدار لباس های آستین کوتاه هستید، می توانید یک پیراهن جین آستین بلند روی تیشرتتان بپوشید و آستین آن را تا زیر آرنج بالا بزنید. با این کار نه تنها ظاهر شما شیک تر به نظر می رسد، بلکه با اضافه شدن خطوط عمودی پوششی شیک تر خواهید داشت.

6- استفاده از لباس هایی که شما را لاغر نشان می دهند

صرف نظر از وزن یا فرم بدن، لباس های باریک برای اندام های کوتاه مناسب تر هستند. شلوارهای جین راسته و پیراهن سایز بدنتان برای باریک نشان دادن کمر و متناسب نشان دادن اندام شما عالی هستند. لباس‌های گشاد و نامناسب تنها موجب کوتاه تر به نظر رسیدن قد شما خواهند شد.