تاریخ اکران انیمیشن «مینیون‌ها ۳» اعلام شد

یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن ساخت انیمیشن Minions 3 را رسما تایید و اعلام کردند که انیمیشن مینیون‌ها ۳ برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۷ (۹ تیر ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده که هفته روز استقلال آمریکا خواهد بود.

این در‌حالی‌است که فروش انیمیشن Despicable Me 4 در گیشه جهانی به ۲۵۵ میلیون دلار رسیده و فروش کلی مجموعه من نفرت‌انگیز اکنون نزدیک به ۵ میلیارد دلار رسیده است. برایان لینچ با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Minions و هر دو قسمت انیمیشن The Secret Life of Pets وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Minions 3 را بر عهده دارد و پی‌یر کافین که در پشت صحنه ساخت سه قسمت اول انیمیشن Despicable Me و قسمت اول انیمیشن مینیون‌ها بوده، وظیفه کارگردانی انیمیشن مینیون‌ها ۳ را بر عهده گرفته است.

کافین همچنین صداپیشه مینیون‌ها از سال ۲۰۱۰ تاکنون هم محسوب می‌شود. مجموعه مینیون‌ها و من‌ نفرت‌انگیز اکنون یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های انیمشینی محسوب می‌شود که نیمی از فروش ۱۰ میلیارد دلاری انیمیشن‌های ایلومینیشن را در گیشه جهانی به خود اختصاص داده‌اند. در حال حاضر اطلاعات بیشتر از انیمیشن Minions 3 در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود دوباره شاهد نسخه کم سن و سال گرو در این انیمیشن باشیم.