تارا وانت پیک‌آپ غول پیکر ایران خودرو + تصاویر

شرکت ایران خودرو به تازگی محصول جدید خود با نام “تارا وانت” را مبتنی بر پلتفرم IKP1 معرفی کرده است.

ظاهر این خودرو به شدت شبیه به خودروهای آفرود آمریکایی است و احتمالا در نزدیک آینده به بازار عرضه خواهد شد. این پیکاپ از چهار چرخ متحرک بهره می‌برد که قدرت و شتاب قابل ملاحظه‌ای در مسیرهای آفرودی دارد. همچنین، تارا وانت به نظر می‌رسد ظاهری شبیه به وانت‌های تولیدی در ایران داشته باشد. البته در کنار بهبود بدنه و موتور، ایران خودرو احتمالا بهره‌برداری از فناوری‌های جدید را نیز در نظر دارد.

نخستین رخ نمایی تارا وانت پیک‌آپ جدید ایران خودرو +قیمت و امکاناتاخیرا شرکت ایران خودرو مذاکراتی را با یک شرکت طراحی خارجی آغاز کرده است تا به عنوان مشاور در طراحی وانت جدید بر پایه پلتفرم IKP1 که مشابه PF1 پژو است، به شرکت کمک کند.

این تلاش ایران خودرو برای توسعه محصولات جدید بر پایه پلتفرم‌های بومی سازی شده است که هدف آن بهبود کیفیت و قابلیت رقابتی محصولات به بازار است. این تلاش نشان دهنده تمایل ایران خودرو به همکاری با شرکت‌های معتبر بین‌المللی برای بهتر شدن کیفیت محصولات و رقابت با رقبای خارجی است.

برنامه توسعه‌ای برای خودروی فنی کی ۱۳۷ (K137) در حال حاضر در دستور کار شرکت ایران خودرو قرار دارد. این برنامه شامل تغییرات در بدنه و استایل خودرو است، همچنین مطالبات مشتریان برای ارتقاء موتور نیز در نظر گرفته شده است و به نظر می‌رسد که این پیکاپ با چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد.

با توجه به دیدگاه منفی مشتریان ایرانی درباره تبدیل خودروهای سواری به وانت، احتمال روند کاهشی در بازار فروش این سدان نیز وجود دارد. به همین دلیل، مدیران شرکت تصمیم گرفته‌اند با اعمال بیشترین تغییرات در استایل خودرو، تشابه ظاهری آن با تارا را به حداقل ممکن کاهش دهند. این تلاش برای حفظ جذابیت و شتاب‌دهی به بازار خودروسازی در ایران است.

جواب

Your email address will not be published.