//

تاثیر تلفن همراه بر روابط زناشویی: علاقمندی به کار با گوشی به جای رابطه جنسی!

یافته‌های یک تحقیق در خصوص نقش تلفن‌های همراه در روابط زناشویی نشان می‌دهد که تعداد قابل توجهی از افراد ترجیح می‌دهند در طول فعالیت‌های روزمره خود، به ویژه در روابط جنسی یا گفت‌و‌گوهای دیگر با همسر یا شریک زندگی خود، با گوشی‌های هوشمندشان سرگرم شوند.

تاثیر گریه بر چین و چروک صورت

براساس نتایج نظرسنجی، ۱۷ درصد از زنان اعلام کرده‌اند که در حین روابط جنسی به چک کردن گوشی هوشمند خود مشغول بوده‌اند یا این اقدام را ترجیح می‌دهند. در مقابل، این رقم در مردان تنها حدود ۷ درصد است.

به طور همزمان، ۷۸ درصد زنان و ۶۵ درصد مردان اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند در تخت‌خواب با گوشی هوشمندشان وقت بگذرانند تا به گفت‌و‌گو با شریک زندگی‌شان بپردازند.

در مواقع دیگر نیز، نیمی از شرکت‌کنندگان (حدود ۴۹.۶ درصد) در قرارهای دوستیابی یا عاشقانه اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند خود را چک می‌کنند، حتی اگر شریک یا همراه زندگی‌شان در کنارشان باشد. در کل، ۵۴ درصد از شرکت‌کنندگان نیز اعلام کرده‌اند که انتخاب می‌کنند وقت خود را با گوشی هوشمندشان به جای پارتنر خود صرف کنند.

آمارهای دیگر این تحقیق نشان می‌دهد که ۷۵.۲ درصد کاربران تلفن‌های هوشمند می‌توانند تا ۳۰ دقیقه از وقت قرارهای دوستیابی یا عاشقانه را با گوشی خود سپری کنند. از جهت دیگر، ۳۵.۷ درصد از افراد انتخاب می‌کنند به جای مدت زمان طولانی نگاه کردن به چشمان شریک خود، چشم‌اندازهای گوشی خود را مورد توجه قرار دهند.

در برخی مواقع، ۵۱ درصد از مشارکت‌کنندگان اعلام کرده‌اند که به طور مخفیانه و بدون اطلاع شریک زندگی‌شان، پیام‌های او را مشاهده کرده‌اند. حتی ۵۷ درصد از افراد نیز اعلام کرده‌اند که بدون اجازه، مچ پارتنرهای خود را گرفته‌اند و به محتویات گوشی‌های آن‌ها نگاه کرده‌اند.

در کل، ۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان در تحقیق اعلام کرده‌اند که استفاده از تلفن هوشمند آنان یا شریک زندگی‌شان تأثیر منفی بر روابط آن‌ها داشته است. همچنین، ۵۶ درصد از آنان معتقدند که اگر کمتر از تلفن خود استفاده کنند، شریک زندگی‌شان خوشحال‌تر خواهد بود. این نظرسنجی توسط پایگاه فروش الکترونیکی به نام «Sellcell» با مشارکت بیش از ۵ هزار نفر انجام شده است.

جواب

Your email address will not be published.