بی‌نظیر در زمین و هوا؛ این ستاره بهترین بازیکن فوتبال ایران است!

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری برابر پرسپولیس در حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پانزده امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد.

پیروزی ۱-۰ سپاهان مقابل پرسپولیس با گل الکلاسیکویی رضا اسدی

این پیروزی پراهمیت برای طلایی پوشان اصفهانی در شرایطی به دست آمد که یک بار دیگر برترین بازیکن لیگ ایران در ترکیب شاگردان مورایس درخشید و این بار با ثبت یک سوپرگل تماشایی، زمینه‌ساز برتری تیمش شد.

اسدی که در بازگشت به باشگاه سالیان دور خود، خیلی زود با حال و هوای سپاهان خو گرفت و تاثیرگذاری‌اش در ترکیب این تیم را از بازی با تراکتور در اولین هفته لیگ آغاز کرده بود، در دیدار مقابل ذوب‌آهن نشان داد پنالتی‌زن اول این تیم هم شده و جلوتر از رامین، مرد اول سپاهان شده است.

او که به طرز خیره‌کننده‌ای به جز دیدار برابر نساجی، تمامی حریفان این فصل سپاهان را با گل خودش بدرقه کرده است، این بار مقابل پرسپولیسی که یک فصل پیراهن آن را پوشیده بود، یک چشمه دیگر از توانایی‌های خیره‌کننده خود را نشان داد و با یک ضربه ایستگاهی از فاصله‌ای 30 متری، بیرانوند را زیر تیر دروازه خشکاند!

گل اسدی آنچنان حساس و البته زیبا بود که ورزشگاه مملو از جمعیت نقش جهان را منفجر کرد تا شبی رویایی برای هواداران سپاهان رقم بخورد.

او حالا با هفت گل زده در هشت مسابقه لیگ برتری و دو گل در سه بازی آسیایی، مجموعا با نه گل و دو پاس گل در یازده بازی، میانگین شگفت‌انگیز تاثیرگذاری روی یک گل در هر مسابقه را به نام خود ثبت کرده تا تردیدی برای اختصاص‌دادن عنوان «بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران» به او وجود نداشته باشد.

سپاهان با خریدن اسدی یک بازیکن به مورایس هدیه نکرده و آنها یک آچارفرانسه برای سرمربی پرتغالی تیمشان خریده‌اند. بازیکنی که قابلیت بازی در خط دفاع، خط میانی و خط حمله را با یک کیفیت برابر دارد و حالا در هر پستی که بازی کند، گزارشگران نمی‌توانند بگویند این پست اختصاصی این بازیکن هست یا نه!

اسدی که قابلیت فوق‌العاده‌ای روی ضربات ایستگاهی و توپ‌های ارسالی هوایی از خود نشان داده بود، در بازی با ملوان قدرت تمام‌کنندگی خود را با آن ضربه چیپ خارق‌العاده نشان داد و امشب هم برابر پرسپولیس ثابت کرد مرد بازی‌های بزرگ و یک بازیکن چندقابلیتی واقعی است که به معنای واقعی کلمه، «کار دربیار» است و هواداران سپاهان با حضور چنین بازیکنی شاید در انتهای فصل دیگر حسرت این چهار امتیاز کسر شده را نخورند.