بهترین گل دنیا از نظر وینیسیوس: «معلومه، گل رونالدو»!‏

وینسیوس جونیور در آستانه فینال لیگ ‏قهرمانان اروپا که بین رئال مادرید و بوروسیا دورتموند برگزار می‌شود ‏در یک مصاحبه درباره بهترین گل تاریخ این تورنمنت گفت، گل الگوی ‏بزرگش، رونالدو را بدون هیچ تردیدی بهترین گل چمپیونزلیگ می‌داند.

وینیسیوس جونیور هفته گذشته هم در یک مصاحبه گفته بود ‏الگوی فوتبالی‌اش را کریستیانو رونالدو می‌داند و از هیچ ستاره ‏فوتبالی به اندازه او تاثیر نگرفته است. ‏

وینی در یک مصاحبه در پاسخ به این سوال که بهترین گل ‏چمپیونزلیگ را چه کسی زده است بدون معطلی جواب داد: “‏معلومه، گل قیچی برگردان کریستیانو به یوونتوس”.‏

صحنه جادویی‌ای که وینیسیوس به آن اشاره دارد در بازی رفت ‏یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ 2018 اتفاق افتاد. دیدار رئال مادرید و ‏یوونتوس. کریستیانو که گل اول بازی را برای رئال زده بود با پرشی ‏استثنایی و قیچی برگردان دیدنی دروازه یوونتوس را باز کرد تا یکی از ‏بهترین گل‌های تاریخ فوتبال به نام او ثبت شود. رئال در نهایت آن بازی ‏را با برتری 3-0 به پایان برد.

وینسیوس در ادامه گفت امیدوار است در فینال ومبلی بتواند در حد ‏و اندازه کریستیانو ظاهر شده و در پیروزی و قهرمانی رئال نقش بازی ‏کند.

جواب

Your email address will not be published.