بهترین نوشابه‌های انرژی‌ زا در ایران + قیمت

معمولا افراد نوشابه‌های انرژی زا را در روزهای شلوغ و پر مشغله خود استفاده می‌کنند تا خستگی ناشی از انجام فعالیت‌های روزانه را از بین ببرند وانرژی مضاعف کسب کنند. نوشابه‌های انرژی زا به‌علت بالا بردن عملکرد فیزیکی و مغزی میان جوانان، نوجوانان ورزشکاران، پزشکان و غیره محبوب است. نوشابه‌های انرژی زا بر‌حسب استفاده از شکر در ترکیبات آن به دو دسته کم کالری و پرکالری تقسیم می‌شوند.

در ادامه بهترین نوشابه انرژی زا ایرانی در تیرماه را معرفی می‌کنیم؛

1- نوشیدنی انرژی زا فایر پاور

قیمت این نوشیدنی کافئین دار 250 میلی لیتری در لحظه تهیه این گزارش 16 هزار و 400 تومان است.

فایر پاور از جمله نوشیدنی‌های انرژی زا ایرانی است که با قیمتی ارزان به فروش می‌رسد. کاربران در سایت دیجی کالا به لحاظ کیفیت به این محصول امتیاز 4.2 از 5 را داده‌اند.

2- نوشیدنی انرژی زا ردبول

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 79 هزار تومان است و وجود کافئین در آن از ویژگی‌های مثبت این نوشیدنی 250 میلی لیتری محسوب می‌شود. کاربران دیجی کالا به این محصول از 5 امتیاز 4.3 داده‌اند.

نوشیدنی ردبول از جمله پرطرفدارترین نوشیدنی جهان با قدمت طولانی به شمار می‌رود و فروش سالیانه آن حدود 9 میلیارد دلار است. این نوشیدنی اتریشی اولین بار تبلیغات خود را در حمایت از مسابقات ورزشی آغاز کرد.

3- نوشابه انرژی زا ویتامین سی پوکا

این نوشیدنی 240 میلی لیتری دارای طعم کلاسیک و ویتامین و مواد معدنی C است. از جمله فواید این نوشیدنی می‌توان به تامین ویتامین و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. قیمت این نوشیدنی 89 هزار و 700 تومان است. در سایت دیجی کالا طبق امتیازدهی کاربران به این محصول امتیاز 4 از 5 تعلق گرفته است.

این روزها از جمله نوشیدنی‌های پرطرفدار سی پوکا ژاپنی است. ویتامین سی موجود در این نوشیدنی با افزایش کربوهیدرات و بالا بردن متابولیسم بدن، سبب بالا رفتن انرژی و بهبود عملکرد فیزیکی بدن می‌شود.

4- نوشیدنی انرژی زا مانستر

قیمت نوشیدنی انرژی زا بدون شکر جنسینگ مانستر 94 هزار و 390 هزار تومان است. طعم جنسینگ از ویژگی‌های بارز این نوشیدنی 501 میلی لیتری است.

قیمت نوشیدنی انرژی زا جنسینگ با طعم انبه مانستر 110 هزار تومان است. طعم انبه و وجود شکر از ویژگی‌های این نوشیدنی محسوب می شود.

قیمت نوشیدنی انرژی زا 500 میلی لیتری بدون قند اولترا پارادایس 98 هزار تومان است. این محصول دارای طعم جنسینگ است.

نوشیدنی انرژی زا 500 میلی لیتری مونارک مانستر با قیمت 113 هزار و 520 تومان به فروش می‌رسد. طعم این نوشیدنی کلاسیک است. کاربران در سایت دیجی کالا به محصولات مانستر از 5 امتیاز بین 4 تا 4.5 امتیاز داده‌اند.

این نوشیدنی آمریکایی همواره در ترکیبات خود از جنسینگ بهره می‌برد، گیاه جنسینگ به عنوان دارو مصرف می‌شود، انرژی را افزایش می‌دهد و خاصیت ضد خستگی، ضد پیری دارد و علاوه بر تقویت حافظه، استرس زدا نیز است. از دیگر ویژگی‌های برند مانستر تولید انواع انرژی زا در طعم‌های مختلف است.