بهترین ادکلن‌های مردانه برای استایل شیک در تابستان

یکی از اصول داشتن استایلی برازنده و شیک در فصل تابستان، استفاده از عطر و ادکلن‌هایی است که رایحه خنکی را پخش می‌کنند. عطرهای آبزی که بر پایه‌ مرکبات، میوه‌ها و رایحه‌های چوبی هستند، برای آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه‌ گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شوند.

اگر دوست دارید یک امضای عطر تابستانی داشته باشید تا در قرارهای مهم کاری، عاشقانه و دوستانه معطر و باکلاس حاضر شوید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

ادکلن مردانه ساواج، آفریده یک عطرساز فرانسوی

شرکت دیور، در سال 2009 عطر جدیدی را به خانواده خود افزود که رایحه‌ای تلخ، غلیظ، خنک و بسیار ماندگار دارد. این محصول در گروه بویایی شرقی قرار می‌گیرد و نسبت به نسخه‌های قبلی، غلظت و پخش بوی بیشتری از خود نشان می‌دهد.

این ادکلن رایحه‌ای نسبتا رسمی دارد و استفاده از آن در قرارهای مهم کاری، جذابیت استایل یک مرد را دوچندان می‌کند. البته که برای مصارف روزانه هم کاربردهای خود را دارد.

به‌خصوص برای آقایانی که در شهرهای بزرگ و پرترافیک زندگی می‌‌کنند و روزهای شلوغی را پیش روی خود دارند.

پرفیوم مردانه بلو شنل با رایحه ای جسورانه و جذاب

رایحه تلخ و چوبی این پرفیوم باعث شده که آن را در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار دهند. همچنین رایحه مرکبات ترد و تازه، تداعی‌کننده روحیه‌ای پرجنب‌وجوش است. استفاده از این عطر با حال‌وهوای معتدل و شرقی و چوبی‌اش برای روزهای گرم سال توصیه می‌شود.

البته بگوییم که ساواج به‌دلیل طبع خنک و ساختار رایحه‌ای خاصی که دارد، استفاده از آن در هر 4 فصل سال احساس دل‌انگیزی را در افراد ایجاد می‌کند. برای آقایانی که دوست ندارند تکراری باشند، یا استایل‌شان برای دیگران یکنواخت و خسته‌کننده شود، رایحه این ادکلن مردانه، اتفاق تازه‌ای است که هر روز خود را می‌توانند با آن بسازند.

اروس، هنری کلاسیک از برند ایتالیایی ورساچه

نام این ادکلن از نام خدای عشق در اساطیر یونان باستان الهام گرفته شده است. شکل ظاهری شیشه آن یادآور طراح‌های قدیمی است که تلاش می‌کنند تا احساس بازگشت به دوران اساطیر را در افراد بیدار کنند. این عطر سنگین و کلاسیک جزء محصولات گروه شرقی و چوبی است که رایحه‌ای شیرین و معتدل دارد. اعتدال آن بیشتر رو به‌ خنکی است.

خنکایی دلنشین ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم

بولگاری آکوا پور هوم در سال 2005 از یک برند ایتالیایی به بازار ورود پیدا کرد که به‌دلیل خنکای دلنشین خود در روزهای گرم سال به‌عنوان گزینه‌ای مطلوب برای استفاده‌های روزانه معرفی شد.

این محصول نت آغازین خود را با ترکیب سحرانگیز نارنگی، پرتقال و برگ درخت نارنج شروع می‌کند و سپس به رایحه‌های دل‌انگیز جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه می‌رسد. در نهایت با انتشار روایح اغواکننده نعناع هندی، کهربا، سدر و سالویا به پایان می‌رسد.

ورساچه پور هوم؛ انتخابی که هر مردی آن را می پسندد

شاید کمتر مردی را پیدا کنید که طرفدار عطر و ادکلن باشد، اما ورساچه پور هوم را در کلکسیون عطرهای خود نداشته باشد. این محصول از سال 2008 تاکنون همواره جزء بهترین عطرهای مردانه در گرمای طاقت‌فرسای تابستان بود که میان روایح ایتالیایی هم طرفداران فراوانی داشت.

در ورساچه آبی، ترکیبی از روایح رویایی ترنج، لیمو ترش، شمعدانی، سدر، دانه تونکا، مشک، کهربا و سنبل است که در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا یک امضای شخصیتی جذاب در تابستان برای آقایان شیک‌پوش بسازند.

ادکلن مردانه کارولینا هررا، ترکیبی که شما را به رویایی خنک می کشد

اگر عاشق عطر و ادکلن‌های آمریکایی هستید، حتما نام کارولینا هررا در لیست روایح مورد علاقه شما جا دارد. این محصول به‌عنوان یک عطر مردانه تابستانی رونمایی شد که ترکیبی جادویی از زنجبیل و گلابی در نت اولیه، سالویا و شمعدانی در نت دوم و ترکیب مشک و چرم در نت پایانی است.

این ادکلن از آن دسته روایحی است که حتی اگر در فضای بسته هم با آن دوش بگیرید، موجب سردرد و کلافگی خودتان و اطرافیان‌تان نخواهد شد. خنکای دل‌پذیر این محصول، هر مرد خاص‌پسند و خوش‌استایلی را در لحظه عاشق خود می‌کند.

با رایحه ادکلن مردانه کرید اونتوس، شخصیتی بااقتدار برای خود بسازید

از پرطرفدارترین روایحی که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود، همین اثر هنری الیور کرید در سال 2010 است. کرید اونتوس برگرفته از شخصیت خاص و قدرتمند امپراتور ناپلئون بناپارت است که رایحه خاص آن، استشمام‌کنندگان را به خلسه‌ای متفاوت دعوت می‌کند.

کرید اونتوس طبعی خنک و تلخ دارد. در نت‌های برتر، شما ترکیب روایح اناناس، انگور، ترنج و سیب را حس می‌کنید و در نت‌های پایه، ترکیب روایح درخت قان، نعناع هندی، یاس، خزه، مشک و وانیل احساس می‌شود.

جگوار کلاسیک برای کسانی که طرفدار آرامش هستند

اولین بار این عطر مردانه در سال 2002 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد که طبعی خنک و طعمی تلخ دارد. با یک پاف از آن روی مچ دست‌تان، روایح پرتقال، ترنج، دانه سرو کوهی و ریحان استشمام می‌شود که کمی بعد جای خود را به رایحه‌های دل‌انگیز شکوفه پرتقال، زنجبیل، مشک، لاله مردابی و چوب صندل سفید می‌دهند. این ادکلن هم بوی آرامش‌بخشی دارد، هم متعلق به برندی شناخته‌شده است و هم با قیمت کمتری به‌فروش می‌رسد.

ادکلن مردانه هوگو باس، محصولی گیاهی و ملایم

هوگو باس یک محصول متفاوت از برند آلمانی است که فرمولاسیونی کاملا گیاهی دارد. این موضوع از نت اولیه آن بر پایه سیب و نعناع، نت دوم بر پایه گل فریزیا، ریحان و دانه گشنیز و نت سوم هم بر پایه کشمیر، صمغ، کندر و نعناع هندی کاملا مشخص است. این عطر نسبتا تلخ، تاثیر شگرفی بر روحیه و اعتمادبه‌نفس دارد.

لالیک انکر، عطری افسانه ای که آرامش و تمرکز می آورد

یک رایحه جوان‌پسند که در سال 2013 عرضه شد و به‌سرعت در قلب عطربازان جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داد. این رایحه تلخ و چوبی با ترکیب آکورد مرکباتی، باعث ایجاد حس‌وحالی اسپرت و بهاری می‌شود.

وقتی مقدار کمی از این عطر تلخ را اسپری می‌کنید، روایح جوز هندی، گریپ فروت و ترنج فضا را به خود آغشته می‌کنند. کمی بعد، ترکیب نت‌های اسطوخودوس و درخت سرو را احساس می‌کنید که موجب آرامش و تمرکز می‌شوند.

جمع‌بندی

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های آقایان شیک‌پوش، انتخاب بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا در هوای گرم تابستان است که رایحه آن نیز در جذب و نگاه دیگران تاثیرگذار باشد. در این راستا، انتخاب عطری که اصل باشد، کمی سخت بوده و نیاز به تجربه دارد. اما دیجی‌کالا مسیر دستیابی شما را به بهترین رایحه‌های دنیا از برترین برندهای جهانی میسر ساخته است.

فراموش نکنید که انتخاب عطر یک مسئله کاملا سلیقه‌ای است. دیجی‌کالا نیز به این موضوع واقف است و تلاش دارد تا تنوع محصولات خود را برای مخاطبان بیشتر با سلیقه‌های مختلف افزایش دهد. اگر خواستار روایحی اصیل و ماندگار هستید، به دیجی‌کالا رجوع کنید.

منبع: سیمرغ

جواب

Your email address will not be published.

8
شما نظر دهید

برنده انتخابات ریاست جمهوری کی خواهد بود؟