برنامه الهلال قبل از دیدار با سپاهان: تقابل با مسی و رونالدو

هنوز زمان دقیق برگزاری بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده است. در برنامه قبلی، این بازی‌ها قرار بود فقط دو روز پس از فینال جام ملت‌های آسیا برگزار شود ولی AFC با درخواست باشگاه‌ها مبنی بر تغییر این تاریخ موافقت کرده است.

هرچند که هنوز تاریخ برگزاری دیدارهای این دور و جدال حساس سپاهان برابر الهلال مشخص نشده است ولی آبی‌های ریاض قصد دارند تا در زمان وقفه بازی‌های لیگ عربستان، حداقل در پنج بازی تدارکاتی به مصاف رقبا بروند تا با آمادگی بیشتری، به مصاف شاگردان مورایس بروند.

طبق اعلام رسمی باشگاه الهلال، این تیم در تاریخ 20 ژانویه (30 دی) در نخستین بازی دوستانه خود به مصاف الشعله، تیمی در دسته‌های پایین‌تر لیگ عربستان می‌روند تا بازیکنان این تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

پس از آن، الهلال طی یک بازی تدارکاتی که در شهر ریاض برگزار می‌شود، 24 ژانویه (چهارم بهمن) با الاهلی بحرین روبرو می‌شود. آنها سپس در دیداری مهم و تماشایی از نخستین مسابقه جام فصل ریاض، 29 ژانویه (9 بهمن) با تیم اینترمیامی و لیونل مسی روبرو خواهند شد.

در ادامه شاگردان ژرژ ژسوس راهی قطر می‌شوند تا در تاریخ سوم فوریه (چهاردهم بهمن) با الغرافه روبرو شوند و در نهایت نیز شاهد برگزاری دربی حساس ریاض میان الهلال و النصر در تاریخ هشت فوریه (نوزدهم بهمن) خواهیم بود.

باید دید که پس از این تاریخ نیز الهلال بازی دوستانه دیگری را برگزار می‌کند یا خیر. تاریخ قبلی برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، 12 و 13 فوریه (23 و 24 بهمن) اعلام شده بود