ویدیو | برد پر گل آرژانتین مقابل کوراسائو

تیم ملی آرژانتین در دومین بازی دوستانه خود در این فیفادی موفق شد با نتیجه هفت بر صفر تیم ملی کوراسائو را شکست دهد و یک پیروزی پر گل و جذاب داشته باشد.

آرژانتینی ها که در بازی قبلی خود تیم ملی پاناما را با نتیجه دو بر صفر شکست داده بود، اکنون موفق شد با نتیجه هفت بر صفر کوراسائو را شکست دهد.

لیونل مسی در این بازی خوش درخشید و موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر برساند. لیونل مسی در این بازی یک پاس گل هم داد تا شب درخشانش را تکمیل کند.

لیونل مسی در این فیفادی در مجموع چهار گل به ثمر رساند. او یک گل به تیم ملی پاناما از روی ضربه ایستگاهی و به شکلی دیدنی زد و اکنون هم مقابل کوراسائو هت تریک کرد و موفق شد سه گل به ثمر برساند.

گل های دیگر تیم ملی آرژانتین را گونزالس، آنخل دی ماریا، انزو فرناندز و مونتیل به ثمر رساندند تا شب درخشان آرژانتینی ها تکمیل شود. تیم ملی آرژانتین که قهرمان جام جهام جهانی 2022 قطر شده بود، اکنون بار دیگر در این بازی جشن گرفت.

این فیفادی اولین فیفادی پس از جام جهانی بود و آرژانیتنی ها در آن حسابی برای قهرمانی خود در جام جهانی جشن گرفتند.

لیونل مسی با پیش از صد گل ملی

لیونل مسی در بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی کوراسائو موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند؛ گل هایی که لیونل مسی را به یک عدد ویژه رساند.

لیونل مسی پیش از بازی تیم ملی آرژانتین مقابل کوراسائو موفق شده بود، 99 گل ملی به ثمر برساند. فوق ستاره آرژانتینی اکنون با زدن سه گل به کوراسائو، به تعداد 102 گل ملی رسید. در واقع لیونل مسی از تعداد صد گل ملی عبور کرد و به جمع کریستیانو رونالدو و علی دایی پیوست.

اکنون کریستیانو رونالدو، علی دایی و لیونل مسی تنها بازیکنان تاریخ فوتبال هستند که بیش از 100 گل ملی در دوران حرفه ای خود به ثمر رسانده اند. کریستیانو رونالدو تاکنون 122 گل ملی به ثمر رسانده است. علی دایی در دوران حرفه ای خود 109 گل ملی زده بود و لیونل مسی هم اکنون به تعداد 102 گل ملی رسیده است.

به نظر می رسد که لیونل مسی در آینده ای نه چندان دور از تعداد گل های ملی علی دایی، اسطوره فوتبال ایران عبور کند و فقط کریستیانو رونالدو را بالاتر از خود داشته باشد. باید دید که مسی با چه تعداد گل ملی در نهایت تیم ملی آرژانتین را ترک خواهد کرد.

آرژانتین ۷-۰ کوراسائو | خلاصه بازی | هتریک مسی و عبور از ۱۰۰ گل ملی