با شکست آتلانتا؛ رئال مادرید قهرمان سوپرجام اروپا شد

رئال مادرید در حالی که کلا پنج تمرین با کل بازیکنانش را برای بازی با آتالانتا داشت، توانست تیم ایتالیایی را مغلوب سازد.

خلاصه بازی رئال مادرید 2 _ آتالانتا 0

بازی در نیمه اول متعادل دنبال می شد و مشخص بود که بازیکنان رئال مادرید هنوز از نظر هماهنگی و بدنی در بهترین شرایط خود قرار ندارند در حالی که در نیمه دوم بالاخره رئال با حرکات وینیسیوس راه افتاد.

در شبی که امباپه اولین بازی خود را در پیراهن رئال مادرید داشت، وینیسیوس برای یک بار دیگر نشان داد که در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست. وینی مثل یک خنجر به خط دفاعی منسجم آتالانتا تبدیل شد و به کابوس آنها تبدیل شد.

یکی از نفوذهای پرشمار وینیسیوس به موقعیت دروازه خالی والورده تبدیل شد. توپربایی رودریگو، پاس وینیسیوس ، پاس آخر بلینگام و ضربه تمام کننده امباپه باعث شد تا کیلیان اولین گلش را به ثمر برساند. بدین ترتیب بازیکن فرانسوی با همین گل روند بخشیده شدنش توسط هواداران رئال را آغاز کرد.

وینیسیوس روند درخشانی داشت و بسیار آماده ظاهر شد و البته بازیکنانی نظیر رودریگو و امباپه همچنان به هماهنگی بیشتری دارند و در هفته های آینده آماده تر ظاهر خواهند شد.

در هر صورت رئال مادرید در مقابل یکی از بهترین خط دفاعی های سالهای اخیر فوتبال اروپا توانست نمایش درخشانی از خود ارائه بدهد و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد.

رئال مادرید با همین بازیکنان و همین نفرات (و البته با تقویت خط دفاعی خود) می تواند به کابوس غیررئالی ها در یک دهه آینده تبدیل شود و به نظر می رسد که امروز را باید اولین روز از روزهای دردناک زندگی غیررئالی ها دانست!