باکس آفیس: «پسران بد» در صدر جدول قرار گرفت!

فیلم Bad Boys: Ride Or Die در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها موفق شد تا در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

فیلم Bad Boys: Ride or Die در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها موفق شد تا به فروش ۵۶ میلیون دلاری در گیشه‌های داخل آمریکا دست پیدا کند و با برتری نسبت به فیلم‌های دیگر گیشه در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد و شروع بسیار خوبی داشته باشد.

فیلم «پسران بد ۴» در گیشه‌های بین‌المللی نیز شروع نسبتا خوبی داشته و توانسته از سینماهای خارج از آمریکا مبلغ ۴۸٫۶ میلیون دلار را کسب کند و در اولین هفته اکران جهانی‌اش فروشش را به رقم ۱۰۴٫۶ میلیون دلار برساند. این اثر هفته اول نسبتا خوبی را در گیشه سپری کرده است.

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته نیز انیمیشن Garfield The Movie قرار گرفته است، انیمیشنی که هفته گذشته صدر جدول را در اختیار داشت اما این هفته به فروش ۱۰ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرده و فروش کلی‌اش در داخل آمریکا را پس از سه هفته اکران به رقم ۶۸٫۷۶ میلیون دلار رسانده است.

انیمیشن «گارفیلد» در سومین هفته حضورش در گیشه‌های بین‌المللی موفق شد تا رقم ۱۵٫۳ میلیون دلار را به دست بیاورد و فروش کلی‌اش در گیشه‌های خارج از آمریکا را در مجموع به رقم ۱۲۴٫۱ میلیون دلار افزایش بدهد. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی بیش از ۱۹۲٫۷ میلیون دلار تا به امروز فروخته است.

فیلم If در چهارمین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا موفق شد تا مبلغ ۸ میلیون دلار را کسب کند و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته قرار بگیرد. با کسب این مبلغ، فروش این فیلم در گیشه‌های داخل آمریکا از رقم ۹۳٫۵ میلیون دلار عبور کرده است.

فیلم If همچنین در فروش این هفته خودش در گیشه‌های بین‌المللی توانست ۶٫۲ میلیون دلار را به دست بیاورد و فروش خودش در گیشه‌های بین‌المللی تا به امروز را به رقم ۶۷٫۲ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی تا به امروز به فروش جهانی ۱۶۰٫۷ میلیون دلار دست پیدا کرده است.

فیلم The Watchers در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها موفق به کسب ۷ میلیون دلار در گیشه‌های داخل آمریکا شد و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. این اثر سینمایی همچنین در گیشه‌های خارج از آمریکا اکران شده و توانسته مبلغ ۴٫۷ میلیون دلار را کسب کند و همین نیز فروش جهانی فیلم را در اولین هفته اکران جهانی‌اش به رقم ۱۱٫۷ میلیون دلار می‌رساند.

جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته را نیز فیلم Kingdom of the Planet of the Apes به خودش اختصاص داده است، فیلمی که در این هفته توانست مبلغ ۵٫۴ میلیون دلار بفروشد و فروش کلی‌اش پس از پنج هفته اکران در داخل آمریکا را به رقم ۱۴۹٫۸ میلیون دلار برساند.

این اثر سینمایی در اکرانش در گیشه‌های بین‌المللی در این هفته نیز توانسته مبلغ ۶٫۹ میلیون دلار را کسب کند که فروش کلی فیلم تا به امروز در خارج از آمریکا را به رقم ۲۱۰ میلیون دلار می‌رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی توانسته در مدت زمان پنج هفته اکران به فروش جهانی ۳۵۹٫۸ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم‌های سه‌گانه ارباب حلقه‌ها نیز در این هفته بار دیگر به روی پرده سینماها آمدند و موفق شدند تا فروش خوبی داشته باشند و در جمع ۱۰ فیلم پرفروش این هفته باکس آفیس جای بگیرند.