باکس آفیس: صدرنشینی فیلم «قلمرو سیاره میمون‌ها»

فیلم Kingdom Of The Planet Of The Apes در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها صدرنشین جدول باکس آفیس شد.

فیلم «پادشاهی سیاره میمون‌ها» به کارگردانی وس بال در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا توانست توجه مخاطبان زیادی را به خودش جلب کند و در همین هفته ابتدایی در باکس آفیس مبلغ ۵۶٫۵ میلیون دلار را از آن خودش کرد و در صدر جدول باکس آفیس ایستاد.

این اثر سینمایی اکشن و ماجراجویی که به نحوی ریبوت و همچنین دنباله‌ای برای فیلم‌های قبلی این مجموعه به شمار می‌رود، در گیشه‌های خارج از آمریکا نیز موفق شد تا به فروش ۷۲٫۵ میلیون دلاری در همین هفته ابتدایی اکرانش دست پیدا کند و فروش جهانی خودش را به رقم ۱۲۹ میلیون دلار برساند.

فیلم Fall Guy که هفته گذشته صدر جدول باکس آفیس را در اختیار داشت، این هفته به فروش ۱۴٫۴ میلیون دلاری در گیشه‌های داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت. این اثر سینمایی پس از این دو هفته اکران در داخل آمریکا به فروش کلی ۵۰٫۳ میلیون دلاری دست پیدا کرده است.

فیلم «فال گای» با هنرنمایی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت این هفته در گیشه‌های بین‌المللی موفق شده تا مبلغ ۹٫۴ میلیون دلار را کسب کند و فروش کلی بین‌المللی خودش را به رقم ۵۴ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این فیلم تاکنون فروش جهانی ۱۰۴٫۳ میلیون دلار را از آن خودش کرده است.

فیلم Challengers با نقش‌آفرینی زندایا در نقش شخصیت اصلی داستان در سومین هفته اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۵ میلیون دلاری بسنده کرد و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس ایستاد. این اثر سینمایی تاکنون بیش از ۳۸٫۳ میلیون دلار در داخل آمریکا فروخته است.

این اثر سینمایی درام و ورزشی در این هفته در گیشه‌های بین‌المللی مبلغ ۴٫۲ میلیون دلار را از آن خودش کرد و فروش کلی بین‌المللی خودش را به مرز ۳۰٫۶ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی پس از این سه هفته اکران، این فیلم در فروش جهانی خودش بیش از ۶۸٫۹ میلیون دلار فروخته است.

در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم Tarot قرار دارد که ۳٫۲ میلیون دلار در اکرانش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به دست آورده و در دومین هفته اکرانش توانسته فروش کلی داخلی‌اش را به رقم ۱۱٫۷ میلیون دلار برساند. این اثر سینمایی تاکنون ۸٫۲ میلیون دلار نیز در گیشه‌های بین‌المللی فروخته که فروش جهانی آن را به رقم ۱۹٫۹ میلیون دلار می‌رساند.