بازگشت دوباره ستاره جوان رئال به تمرینات

خبری که هواداران رئال مادرید مدت‌ها منتظرش بودند امروز بالاخره از راه رسید: بازگشت آردا گولر به تمرینات تیمی و حضور کامل او در تمرین.

آردا گولر امسال تابستان یکی از جنجالی‌ترین اسم‌های بازار نقل و انتقالات بود. درحالی‌که دو غول فوتبال اسپانیا، رئال و بارسا، برای به خدمت گرفتن این ستاره جوان ترکیه‌ای تلاش می‌کردند او در نهایت فنرباغچه را ترک کرد و به رئال پیوست.

اما گولر این فرصت را پیدا نکرد که از ابتدای فصل با پیراهن سفید رئال به میدان برود. او حتی پیش از پیوستن به رئال با مصدومیتی جزئی مواجه بود و در تور پیش‌فصل این تیم با جدی شدن مصدومیتش مواجه شد و در اواخر سپتامبر اعلام شد او مدت قابل توجهی دور از میادین خواهد بود.

امروز خبر خوبی که هواداران منتظرش بودند از راه رسید و باشگاه رئال مادرید با انتشار تصویری از آردا گولر در تمرینات این تیم از بازگشت او خبر داد. گولر در این تصویر در کنار فرلان مندی دیده می‌شود، دو بازیکنی که در فیفا دی اکتبر به تیم‌های ملی کشورهایشان نپیوسته و در والده بباس حضور دارند.

چند روزنامه اسپانیایی بعد از انتشار خبر بازگشت آردا گولر به تمرینات مدعی شدند او به محض پایان فیفا دی فعلی به ترکیب رئال برمی‌گردد و به احتمال زیاد روز 21 اکتبر در هفته دهم لالیگا در دیدار با سویا حضور خواهد داشت.